"Skaza bociana" - ktos slyszal?

1. Data: 2005-02-24 19:53:48

Temat: "Skaza bociana" - ktos slyszal?
Od: Tomasz Kałużny <t...@Q...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o pomoc w rozszyfrowaniu co to za jednostka chorobowa? Lekarz
postraszyl tym mojego brata, a ten przejety zapomnial spytac...

Pozdrawiam. Tomek.

2. Data: 2005-02-24 20:08:40

Temat: Re: "Skaza bociana" - ktos slyszal?
Od: "a-jew" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Kałużny" <t...@Q...chip.pl> napisał w
wiadomości news:421e304e$1@news.vogel.pl...
> Prosze o pomoc w rozszyfrowaniu co to za jednostka chorobowa? Lekarz
> postraszyl tym mojego brata, a ten przejety zapomnial spytac...

Hm. Nie spotkałem się jeszcze. Być może to termin określający nabytą
bezpłodność?

Jeśli nie to przepraszam,
pozdrawiam.

3. Data: 2005-02-24 20:14:56

Od: Tomasz Kałużny <t...@Q...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a-jew" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Hm. Nie spotkałem się jeszcze. Być może to termin określający nabytą
> bezpłodność?

:) Dziekuje za probe pomocy, ale raczej nie ten kierunek. Zapomnialem
dodac, ze to chodzi raczej o jakies schorzenie nog. Moj brat uprawia
sport i podobno ma zaklocony obieg czegos, przez jakies krysztalki...
tak zrozumial z grubsza. Ale nie wiemy co to moze oznaczac dla niego
:(...

Pozdrawiam. Tomek.

4. Data: 2005-02-24 23:42:00

Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prosze o pomoc w rozszyfrowaniu co to za jednostka chorobowa? Lekarz
> postraszyl tym mojego brata, a ten przejety zapomnial spytac...

Z tego co ja slyszalem, to skaza (znak) bociana, to zmiana skorna w okolicy
potyliczno-karkowej,ktora moze swiadczyc o wadzie rozwoju rdzenia
kregowego,...ale to sie rozpoznaje u noworodkow.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

5. Data: 2005-02-25 00:12:00

Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hm... gdybym miał zgadywać to może coś w rodzaju krzywych nóg do wewnątrz w
kształcie literki x ;)

6. Data: 2005-02-25 07:44:59

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Feb 2005 20:53:48 +0100, Tomasz Kałużny wrote:

> Prosze o pomoc w rozszyfrowaniu co to za jednostka chorobowa? Lekarz
> postraszyl tym mojego brata, a ten przejety zapomnial spytac...

Krztałki? Skaza? Bociana? A może bocianowa? Czyli moczanowa?

Niech się brat dowie o co chodzi lepiej.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

7. Data: 2005-02-25 08:26:09

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cvlokg$lqr$...@a...news.tpi.pl,
sq1euo <s...@p...interia.pl>:

> Z tego co ja slyszalem, to skaza (znak) bociana, to zmiana skorna w
> okolicy potyliczno-karkowej,ktora moze swiadczyc o wadzie rozwoju
> rdzenia kregowego,...ale to sie rozpoznaje u noworodkow.

O, a mi pediatra powiedzial, ze to cos jest zupelnie niewinne.
Jak czesto jest zwiazana z taka wada?

Mozesz podac jakis link albo nazwe angielska (ew. lacinska) tej skazy
bociana?

--
Robert

8. Data: 2005-02-25 13:30:05

Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cvmnfo$sj5$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
> Jak czesto jest zwiazana z taka wada?
>
> Mozesz podac jakis link albo nazwe angielska (ew. lacinska) tej skazy

Podpytam sie na oddziale i dam Ci znac. Sam pediatria sie nie
interesuje,..pamietam tyle,co bylo na zajeciach,a to co wiedzialem,to
napisalem :))
Tak, wiec jak bede wiedzial cos wiecej to dam od razu znac.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

9. Data: 2005-02-25 14:42:47

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cvn9c2$gb$...@n...news.tpi.pl,
sq1euo <s...@p...interia.pl>:

> [...]
> napisalem :))
> Tak, wiec jak bede wiedzial cos wiecej to dam od razu znac.

Dzieki za dobre checi, chyba juz znalazlem:

hemangioma
stork bite

--
Robert

10. Data: 2005-02-27 21:24:22

Od: Tomasz Kałużny <t...@Q...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał w
wiadomości news:3mi2t5h26ohb.dlg@always.coca.cola...
> Krztałki? Skaza? Bociana? A może bocianowa? Czyli moczanowa?
>
> Niech się brat dowie o co chodzi lepiej.

Dziekuje za rozjasnienie nam w glowie. Oczywiscie zgadza sie.

Pozdrawiam. Tomek.

mniej myśli płciowych...
badanie krwi a przyjmowanie leku
cilest