Skierowanie.

1. Data: 2002-08-20 16:06:13

Temat: Skierowanie.
Od: "avatara" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam pytanie, czy skierowanie wystawione przez lekarza rodzinnego ma jakis
termin waznosci czy mozna je wykorzystac w pozniejszym okresie czasu, kiedy
bedzie to nam pasowalo????

--
Avatarapl

2. Data: 2002-08-21 08:43:58

Temat: Re: Skierowanie.
Od: Wilhemina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie, czy skierowanie wystawione przez lekarza rodzinnego ma jakis
> termin waznosci czy mozna je wykorzystac w pozniejszym okresie czasu, kiedy
> bedzie to nam pasowalo????

Ja ostatnio mialam takie skierowanie i poszlam z nim po ponad miesiacu, bo
bylam na wakacjach.
Okazuje sie, .ze jest ono wazne tylko 1 miesiac (nie wiem czy to specyfika
przychodni w ktorej bylam, czy taka jest regula.) No i musialam isc po drugie
skierowanie.

Willa
--
http://olga.fm.interia.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3. Data: 2002-08-22 11:10:29

Od: <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilhemina" <o...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ja ostatnio mialam takie skierowanie i poszlam z nim po ponad miesiacu, bo
> bylam na wakacjach.

Dziekuje za odpowiedz.

--
Avatarapl

4. Data: 2002-08-26 10:49:30

Od: " STATYSTYKA MZLA LIBIĄŻ" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Według kasy chorych i moich wiadomości skierowanie do poradnii jest ważne do
końca roku
Pozdrawiam

5. Data: 2002-08-27 08:40:46

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otóż skierowanie do specjalisty jest ważne jeden miesiąc, zaś do specjalisty
do szpitala ważne jest dwa miesiace.
Ostatnio miałam podobna sytuację (skierowanie do specjalisty do
szpitala)myślałąm że mam już nie ważne skierowanie, bo minął dokładnie
miesiąc,ale lekarz przyją mnie i powiedział mi, ze do szpitala na poradę do
specjalisty(lub wykonanie jekiegokolwiek zabiegu) ważne jest dwa miesiące.

Pozdrawiam.
Marti.

Problemy z jądrem
co to jest?