Skierowanie

1. Data: 2008-06-15 19:15:08

Temat: Skierowanie
Od: Marek <q...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jak długo jest ważne skierowanie do lekarza specjalisty (kardiologa)?

--
Dziękuję i pozdrawiam
Marek

2. Data: 2008-06-16 10:37:14

Temat: Re: Skierowanie
Od: "gREG" <niema_nic@i_juz.lp> szukaj wiadomości tego autora

> Jak długo jest ważne skierowanie do lekarza specjalisty (kardiologa)?

do momentu wygasniecia jego zasadnosci (stwierdza to lekarz)

3. Data: 2008-06-16 11:44:09

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gREG" <niema_nic@i_juz.lp> napisał w wiadomości

> do momentu wygasniecia jego zasadnosci (stwierdza to lekarz)

oj chyba tak nie jest:( ma skier. do rehabilitanta i juz pielegniarka mi
powiedziala, ze do lekarza mnie nie wpusci, jesli skier. bedzie starsze niz
1 mc.

4. Data: 2008-06-16 12:10:34

Od: "gREG" <niema_nic@i_juz.lp> szukaj wiadomości tego autora

> oj chyba tak nie jest:( ma skier. do rehabilitanta i juz pielegniarka mi
> powiedziala, ze do lekarza mnie nie wpusci, jesli skier. bedzie starsze
> niz 1 mc.

rehabilitacja i specjalistyka to dwie inne bajki.

5. Data: 2008-06-16 13:15:43

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rehabilitacja i specjalistyka to dwie inne bajki.

ale ja najpierw ide do lekarza specjalisty, ktory mi da skierowanie na
zabiegi. i do tego lekarza skier. jest wazne tylk o1 mc.

6. Data: 2008-06-16 13:52:45

Od: "Zorro" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale ja najpierw ide do lekarza specjalisty, ktory mi da skierowanie na
> zabiegi. i do tego lekarza skier. jest wazne tylk o1 mc.

zgadza się. Warunki udzielania świadczeń odnośnie reahabilitacji
określają termin wazności skierowania, lecz tak jak napisał Greg
w przypadku specjalistyki ambulatoryjnej (poradnia kardiologiczna)
nie ma tego terminu. Z tego również powodu nie jest obecnie konieczne
przepisywanie skierowania "na nowy rok"

7. Data: 2008-06-16 15:06:52

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... pielegniarka mi powiedziala, ze do lekarza mnie nie wpusci, jesli
>skier. bedzie starsze niz 1 mc.
Drwi sobie, terminy po zapisie są kilku miesięczne.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

Wszyscy zdrowi?
Shi Lin Tong szukam
ile kosztuje wizyta u lekarza rodzinnego?
Niedodma płytkowa
wymiana stawu biodrowego Krakow