Skierowanie od prywaciarza?

1. Data: 2008-10-11 08:00:07

Temat: Skierowanie od prywaciarza?
Od: MacAaron <r...@s...niet.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Czy jeśli pójdę do internisty prywatnie i on zaleci mi jakieś badania, to
wypisze skierowanie, żebym mógł te badania zrobić w swojej przychodni na
NFZ, czy raczej nie wypisze, bo będzie chciał, żebym zrobił je w jego
klinice za pieniądze?

Pozdrawiam
MacAaron

2. Data: 2008-10-11 13:05:35

Temat: Re: Skierowanie od prywaciarza?
Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MacAaron" <r...@s...niet.gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
> wypisze skierowanie, żebym mógł te badania zrobić w swojej przychodni na
> NFZ, czy raczej nie wypisze, bo będzie chciał, żebym zrobił je w jego

Skierowanie Ci wypisze, a to gdzie zrobisz to Twoja sprawa. Tyle, że za
badanie tak czy inaczej zapłacisz. Tylko Twój lekarz POZ może Ci wystawić
skierowanie refundowane przez NFZ, o ile uzna te badania za konieczne,
oczywiście.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2008-10-11 15:08:29

Od: MacAaron <r...@s...niet.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> badanie tak czy inaczej zapłacisz. Tylko Twój lekarz POZ może Ci
> wystawić skierowanie refundowane przez NFZ, o ile uzna te badania za

Aha, rozumiem, dzięki za odpowiedź.

MacAaron

4. Data: 2008-10-11 16:34:34

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "regen" <regen@....hm....os.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> badanie tak czy inaczej zapłacisz. Tylko Twój lekarz POZ może Ci wystawić
> skierowanie refundowane przez NFZ, o ile uzna te badania za konieczne,

piszesz teoretycznie. w praktyce to wyglada tak, ze 99% lekarzy pracuje i
panstwowo i prywatnie. bardzo rzadko ci przyjmujacy prywatnie daja
skierowanie na nfz.

5. Data: 2008-10-11 19:39:54

Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> piszesz teoretycznie. w praktyce to wyglada tak, ze 99% lekarzy pracuje i
> panstwowo i prywatnie. bardzo rzadko ci przyjmujacy prywatnie daja
> skierowanie na nfz.

Tak też napisałem - przeczytaj jeszcze raz.

Pozdrawiam
regen

6. Data: 2008-10-11 20:07:39

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak też napisałem - przeczytaj jeszcze raz.

a to przepraszam, nie zrozumialam twojej wypowiedzi.

7. Data: 2008-10-12 19:17:11

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> piszesz teoretycznie. w praktyce to wyglada tak, ze 99% lekarzy pracuje i
> panstwowo i prywatnie. bardzo rzadko ci przyjmujacy prywatnie daja
> skierowanie na nfz.
A polskie litery gdzieeeeeeeeeeeeeee?

Właśnie, dodatkowo:
idziesz do NFZtu, a daje ci skierowanie i wskazuje płatnego, prywatnego,
bo ma układy,
bo tak dla niego taniej ,
bo niby nfz, a prowdzony prywatnie, bo...
Dalej:
robisz badanie (prywatnie, albo nfz)
pijesz 3 l płynu, a spec pisze ,
że za mało moczu i nie bada tego co miał zbadać.
Albo robisz rtg, na zdjęciu widać kamień wielkości kilku cm,
a w opisie, że wszystko jest ok.
Następnie :
robisz badanie, norma do 12, wynik ponad 18,
a medyk wmawia ci, że to jest w normie.

Nic nie dodaję, może tylko zmniejszam błędy
i bezczelność światka medyczngo, żeby się nikt nie czepiał.

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

rak nerki
Parkinson w wieku 21 ?
Dretwieje mi mały palec u lewej reki!!!!
wysiłek a mimika ;)
dieta