Parkinson w wieku 21 ?

1. Data: 2008-10-11 00:14:33

Temat: Parkinson w wieku 21 ?
Od: Logan <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od miesiaca doswiadczam bardzo niepokojacych skurczy losowych miesni,
nie sa na tyle mocne zeby poruszyc konczyna, ale sa odczuwalne..
Mam 21 lat, 180m 97kg wzrostu,
Co to moze byc ? Parkinson?
Powinienem sie zbadac ? w ogole sa na to badania ?

2. Data: 2008-10-11 01:22:27

Temat: Re: Parkinson w wieku 21 ?
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan wrote:

> [...]
> Mam 21 lat, 180m 97kg wzrostu,
> Co to moze byc ? Parkinson?
> Powinienem sie zbadac ? w ogole sa na to badania ?
predzej niedobor magnezu albo robaki

3. Data: 2008-10-11 20:54:40

Od: Logan <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Curious Gluszenia Slawinski wrote:

> predzej niedobor magnezu albo robaki
Dzieki, pije magnez w tabletkach od rana, mam nadzieje ze ew poprawe
bede widzial w ciagu kilku dni ? co robic jezeli sa to robaki (miewam
bole w klatce piersiowej, niepromieniujace)

4. Data: 2008-10-12 02:29:00

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan wrote:

> Dzieki, pije magnez w tabletkach od rana, mam nadzieje ze ew poprawe
> bede widzial w ciagu kilku dni ? co robic jezeli sa to robaki (miewam
> bole w klatce piersiowej, niepromieniujace)

to nie są robaki, curious wszędzie je widzi - nawet był z tego powodu
leczony psychiatrycznie. Raczej stawiałbym na wypłukanie wapnia niż
magnezu - objawy są identyczne (bo obydwie te przypadłości prowadzą do
zachwiania równowagi jonów w organizmie, a w konsekwencji do zaburzenia
pracy komórek nerwowych).

Rozwolnień ostatnio nie miałeś? Nie zacząłeś bardzo intensywnie trenować?
Nic, co by mogło doprowadzić do znacznej utraty minerałów w krótkim czasie?

5. Data: 2008-10-12 02:46:29

Od: Logan <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:
> [...]
>
> Rozwolnień ostatnio nie miałeś?
Nie
>Nie zacząłeś bardzo intensywnie trenować?
Zaczalem, nie powiedzial bym ze intensywnie, ale bardziej niz mniej
> Nic, co by mogło doprowadzić do znacznej utraty minerałów w krótkim czasie?

Dieta zlozona z "co pod reka", ale bez fast foodow, staram sie jesc
wzglednie sensownie, mysle ze o wapniu nie zapomnialem, magnez moze..
Sypiam dlugo (8-9h) ale nieregularnie.
W zyciu nie mialem czegos takiego :|

6. Data: 2008-10-12 10:44:06

Od: "Jaroslaw Kazimierz Grzyb" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"tomek wilicki" <t...@w...pl> wrote in message

> [...]
>
> Rozwolnień ostatnio nie miałeś? Nie zacząłeś bardzo intensywnie trenować?
> Nic, co by mogło doprowadzić do znacznej utraty minerałów w krótkim

OFFTOPIC : zdziwiłbyś się w ilu przypadkach głupie wykluczenie pasożytów
kosztowało dużo innych badań.

A do twórcy tematu mam pytanie : czy palisz ? czy pijesz ? czy nie ma
problemów z kolorem moczu / kału?

Oczywiście mam nadzieje, że magnez bierzesz sprzężony z witaminą B6?

I czy w rodzinie zdażały się jakieś choroby układu nerwowego?

Jaroslaw Kazimierz Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com

7. Data: 2008-10-12 12:45:52

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:

> to nie są robaki, curious wszędzie je widzi - nawet był z tego powodu
> leczony psychiatrycznie. Raczej stawiałbym na wypłukanie wapnia niż
chcesz miec sprawe o znieslawienie za takie teksty?
przemysl 3x zanim cos takiego napiszesz.

8. Data: 2008-10-12 12:57:12

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan wrote:

> Dzieki, pije magnez w tabletkach od rana, mam nadzieje ze ew poprawe
> bede widzial w ciagu kilku dni ? co robic jezeli sa to robaki (miewam
> bole w klatce piersiowej, niepromieniujace)
okolo tygodnia do miesiaca.
jesli masz robaki lub inne problemy z jelitami to przyswajanie mineralow
bedzie mniejsze, wiec doustna suplementacja nic ci nie da.
btw. 'pije magnez' sugeruje ze pijesz takie suplementy rozpuszczalne?
sprawdz czy tam nie ma slodzikow i srodkow typu mannitol, nie jest to zbyt
dobra sprawa na ten stan.

jesli to niedobory mineralow to ekspresowa poprawa bedzie po kroplowce,
mozna tez zrobic mineralogram (ktory niestety informuje tylko o poziomie
mineralow w osoczu, a organizm w zaburzeniach przyswajania bedzie
utrzymywal rownowage mimo wszystko, rozbierajac kosci, zeby)

parkinson generalnie nie daje skurczu losowych miesni, daje tzw. 'drzenie
zamiarowe' i np. efekt 'kola zebatego' . to sa bardzo powtarzalne rzeczy
jesli chodzi o umiejscowienie, nie bedzie w tym 'losowosci' , wiec o to nie
musisz sie martwic.

badanie na np. pasozyty powinienes robic raz na pol roku z przyczyn czysto
hum... higienicznych ;) wiec jesli sie dawno nie badales to warto sie
przebadac. ostatnio ponoc duze kolejki ale mozna duzo badan zrobic
bezposrednio w laboratoriach, bez skierowania (tylko niestety za wlasna
kase )

zycze powodzenia

9. Data: 2008-10-12 13:49:33

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski"
> jesli masz robaki lub inne problemy z jelitami to przyswajanie mineralow
> bedzie mniejsze, wiec doustna suplementacja nic ci nie da.

Jak to nic, cos tam sie chyba przyswoi?

> btw. 'pije magnez' sugeruje ze pijesz takie suplementy rozpuszczalne?
> sprawdz czy tam nie ma slodzikow i srodkow typu mannitol, nie jest to zbyt
> dobra sprawa na ten stan.

Wlasnie odkrylam, ze laktomag B6 zawiera aspartam, nie wiem po co, bo to
przeciez do lykania.

> [...]
> mineralow w osoczu, a organizm w zaburzeniach przyswajania bedzie
> utrzymywal rownowage mimo wszystko, rozbierajac kosci, zeby)

Czyli zeby sie psuja przy niedoborze mineralów? Bo w kosciach
demineralizacji nie zauwazysz do pierszego zlamania...

> [...]
> przebadac. ostatnio ponoc duze kolejki ale mozna duzo badan zrobic
> bezposrednio w laboratoriach, bez skierowania (tylko niestety za wlasna

Powaznie raz na pól roku? A skad te pasozyty by sie wziely?

Pozdr.
A.

10. Data: 2008-10-12 14:27:51

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaroslaw Kazimierz Grzyb wrote:

> OFFTOPIC : zdziwiłbyś się w ilu przypadkach głupie wykluczenie pasożytów
> kosztowało dużo innych badań.

nie zdziwiłbym się, akurat troszkę o parazytologii wiem. Niemniej objawy
które jak 2 a 2 to 4 świadczą o nagłym zaburzeniu pracy nerwów obwodowych
nie biorą się od robali - chyba, że robale wywołają np serię silnych
biegunek, jak to dla przykładu lamblie mają w zwyczaju.

Dretwieje mi mały palec u lewej reki!!!!
wysiłek a mimika ;)
dieta
"Metody babuni" na chrząstki stawowe?
Metody objawowe zabijaj? więcej embrionów niż antykoncepcja