Sklep z przyprawami Dalekiego Wschodu

1. Data: 2006-08-21 15:22:43

Temat: Sklep z przyprawami Dalekiego Wschodu
Od: Kamyk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszytkich grupowiczów.
Nie miałem okazji jeszcze napisać w tej grupie i dlatego chciałem się
przedstawić.
Dazywam się Darek i mieszkam w Katowicach.
Od kilku lat przeglałem posty (nie sysematycznie) i oczywiście
poszczególne przepisy wykożystałem a w szczególności te dotyczące Dalekiej
Azji.
Do rzeczy, prosze o informację gdzie w Warszawie ( włąśnie trafił się kurs
w czwartek)można kupić przyprawy i inne składniki niezbędne do zstosowania
w Kuchni Chińskiej.
Może jest gdzieś w pobliżu Katowic taki sklep?
Kiedyś była hurtownia na ul. okoju w Katowicach (plajta).

Darek

2. Data: 2006-08-21 20:30:30

Temat: Re: Sklep z przyprawami Dalekiego Wschodu
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamyk" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Do rzeczy, prosze o informację gdzie w Warszawie ( włąśnie trafił się kurs
> w czwartek)można kupić przyprawy i inne składniki niezbędne do zstosowania
> w Kuchni Chińskiej.

Mozesz sprawdzić w Arkadii (Wawa), wejście naprzeciwko kas Carrefura.

pozdr

cherokee

3. Data: 2006-08-21 20:36:04

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Kamyk wrote:

> Do rzeczy, prosze o informację gdzie w Warszawie (włąśnie trafił się
> kurs w czwartek)można kupić przyprawy i inne składniki niezbędne do
> zstosowania w Kuchni Chińskiej.

W Warszawie w Blue-City są delikatesy Piotr i Paweł, tam znajdziesz
sporo popularnych przypraw i sosów, poza tym jest tam jeszcze sklepik z
azjatyckimi rzeczami stricte (na tym samym piętrze, sprawdź na
rozpisce, bodajże Asia Foods). Również w necie jest kilka wysyłkowych z
tymi rzeczami.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

4. Data: 2006-08-22 10:36:15

Od: "eb" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulica Poznańska na samym początku - od skrzyżowania z Piękną-
jest sklep z azjatyckimi specjałami.

5. Data: 2006-08-23 21:15:06

Od: "fiora" <f...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam Samirę
http://samira.pl/
Jestem z Bydgoszczy i podczas pobytów w W-wie
od lat mój mąż robi tam zakupy.
Są ciekawe rzeczy - zresztą na grupie już o tym sklepie była mowa.
Fiora

6. Data: 2006-08-23 22:09:05

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** fiora wrote:

> [...]
> od lat mój mąż robi tam zakupy.
> Są ciekawe rzeczy - zresztą na grupie już o tym sklepie była mowa.

Z tym, że to jest Bliski Wschód (patrz temat).

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

co dobrego z brzoskwiń?