Skonczyla sie milosc?

1. Data: 2004-07-30 09:24:46

Temat: Skonczyla sie milosc?
Od: "Jacek W." <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja zona kiedys spedzala ze mna caly wolny czas. Teraz coraz czesciej
przebywa ze swoja rodzina lub znajowmymi. Gdy sie wybieramy na wycieczke, do
kina itp. zawszwe proboje zabrac kogos jeszcze na doczepke. Ja bym chcial
spedzac czas tylko z nia.
Coraz czesciej sie o to klocimy, i boje sie ze wszystko popsujemy
Czy to oznacza ze juz mnie nie kocha. Czy tez jest to normalne zachowanie?

1. Data: 2004-07-30 10:18:13

Temat: Re: Skonczyla sie milosc?
Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

takie litery jak w<news:ced45s$5ef$1@atlantis.news.tpi.pl> świadczą kurna
o <Jacek W.>, a tam między innymi:

> Czy to oznacza ze juz mnie nie kocha. Czy tez jest to normalne zachowanie?

a pytałeś ją o co chodzi?

--
Jestem tylko muchą na przedniej szybie życia

1. Data: 2004-07-30 12:33:53

Od: "Jacek W." <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości news:ced6u6$u8p$1@news2.ipartners.pl...
> takie litery jak w<news:ced45s$5ef$1@atlantis.news.tpi.pl> świadczą kurna
> o <Jacek W.>, a tam między innymi:

> a pytałeś ją o co chodzi?

Ona chce poprzebywac ze znajomymi, z rodzina. Mowi "Po co mamy isc gdzies
tam tam tylko we dwoje, wezmy jeszcze moja siostre, kolezanke itp.". Na
nasze pierwsze wspolne wakacje(podroz poslubna) o malo tez nie zabralismy
jej przyjaciolki. Byla klotnia o to :). Bardzo chciala zabrac przyjaciolke,
bo ona (przyjaciolka) nie ma nikogo, jest sama.

1. Data: 2004-07-30 14:35:01

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Jacek
< w podroz poslubna przyjaciolke>

Zakladam,ze zanim wzieliscie slub,byliscie ze soba dosc dlugo.
W przeciwnym razie takie zachowanie
wskazywaloby na to,ze dla niej akt slubu,to tylko prawo do noszenia
obraczki.

Lili

1. Data: 2004-07-30 17:25:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... prawo do noszenia obraczki.

Czy to jakies nowe prawo?

--
Czarek

1. Data: 2004-07-30 17:38:30

Od: "Kasia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek W." <J...@w...pl> wrote in message
> [...]
> Coraz czesciej sie o to klocimy, i boje sie ze wszystko popsujemy
> Czy to oznacza ze juz mnie nie kocha. Czy tez jest to normalne zachowanie?

oczywiscie ze cie kocha. masz jakies dziwne rozumowanie (jak moj chlopak
zreszta). to ze chce spotykac sie ze znajomymi i rodzina swiadczy tylko o
tym ze jest towarzyska osoba, a nie odludkiem. w wiecej osob zawsze mozna
porobic wiecej ciekawszych rzeczy. moze po prostu chciala dodac cos wiecej
do waszego zycia towarzyskiego.
nie rozumiem czym sie martwisz.

pozdr
--
"Mercy, compassion, and forgiveness I lack, not rationality." - The Bride

1. Data: 2004-07-30 20:05:40

Od: Emil <e...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiscie ze cie kocha.

rozbrajaja mnie takie odpowiedzi ....

Facet jest z kobieta pewnie kawal czasu
i na podstawie wielu roznych zachowan obserwowanych
przez ten czas (zwlaszcza ostatni) zaczyna dostrzegac
jakis problem a dla Ciebie tych kilka jego zdan jest
podstawa do stwierdzenia faktu, ze gesciu przesadza
bo Twoj chopak tez tak ma ...

1. Data: 2004-07-30 21:43:49

Od: "Kasia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Emil" <e...@a...com> wrote in message

> [...]
> jakis problem a dla Ciebie tych kilka jego zdan jest
> podstawa do stwierdzenia faktu, ze gesciu przesadza

zaczyna dostrzegac problem bo zona chce spedzac czas z rodzina i znajomymi?
a coz to za problem. nie wiem czy wiesz ale w zwiazku z czasem rozne rzeczy
sie zmieniaja i nigdy nie bedzie tak jak na poczatku, gdyby jednak bylo, to
wialoby niezla nuda nie uwazasz?
napisalam ze jego obawy sa bezpodstawne, bowiem fakt ze zona lubi
towarzystwo i ludzi zapewne nie ma nic wspolnego z tym ze juz go nie kocha.

--
"When fortune smiles at something
as violent and ugly as revange,

http://f2.pg.photos.yahoo.com/mopek21

1. Data: 2004-07-31 12:44:01

Od: "joki" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to jakies nowe prawo?

stare. tak stare jak sama instytucja malzenstwa...

pzdr,
joki

1. Data: 2004-07-31 12:55:30

Od: "joki" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rzeczy
> sie zmieniaja i nigdy nie bedzie tak jak na poczatku, gdyby jednak bylo,

z zabijaniem nudy jednak nie nalezy przesadzac... bo w pewnym mom. ono
zmienia nieco charakter i nazwe.

> napisalam ze jego obawy sa bezpodstawne, bowiem fakt ze zona lubi
> towarzystwo i ludzi zapewne nie ma nic wspolnego z tym ze juz go nie
kocha.

kocha go inaczej:) czas spedzany z mezem jest z limesem w zerze. nagle sie
okaze ze zona lubi zabawe w grupach, dwu lub wiecej osobowych, a najlepiej w
kilku rownoczesnie.
tylko dla meza jakos czasu nie wystarcza...

rozszerzajac nieco to co mowisz do wersji hard: "monogamia to niezla nuda,
nie uwazasz?"

pzdr,
joki

Kolekcjoner