Skora

21. Data: 2002-02-02 16:16:13

Temat: Re: Skora
Od: a...@K...russia (aRt) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Feb 2002 13:13:04 +0100,przez Miranka zostalo napisane:

> "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> wrote in message
> (...............)
> No to nam się oberwało. Przepraszamy, więcej nie będziemy:)))
> Ale jak tak wszystko będzie tylko na ta temat, to się zrobi strasznie
> nudno:((((
> Anka

Przykladam sie do przeprosin
I obiecuje ze sie to wiecej nie powtorzy.

--
#############################
# aRt #

22. Data: 2002-02-04 23:56:23

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Watpisz w to, ze nasze rodziny dostarcza nam mnoooostwo materialu do
> dyskusji????
> Ja tam jestem przekonana, ze dostarcza i to z nadwyzka :)

Nie wątpię ani trochę, ale miłe rodzinne rozmowy mają to do siebie, że
czasem zjeżdżają nieco z pierwotnego tematu. Czasem jakiś żart trochę OT
potrafi świetnie rozładować atmosferę. To też jest potrzebne, ale rozumiem
pretensje modemowców. Cóż, może kiedyś wszyscy będziemy mieli stałe łącza i
problem przestanie istnieć - czego wszystkim życzę:))) A póki co,
rzeczywiście trzymajmy się tematów.
Anka

alimenty +opieka na dzieckiem
Narkotyki i młodzież