Skoro już jesteśmy przy TVNStyle, to wrażenia z "No to pięknie"

1. Data: 2005-11-05 15:21:53

Temat: Skoro już jesteśmy przy TVNStyle, to wrażenia z "No to pięknie"
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie. Skoro już się tak podniecam rozszerzeniem pasma kablówki, to
podzielę się wrażeniami z oglądniętego po raz pierwszy "No to pięknie".

Początek wprasował mnie w wersalkę: po poradę do dermatologa przychodzi
babka około trzydziestki z tłustą, wrażliwą cerą, pełną przebarwień
potrądzikowych, posłonecznych i z ciągle jeszcze aktywnym trądzikiem, a
dodatkowo z kurzymi pod oczami. Ja. Normalnie ja. Myślę, super, zobaczymy,
co jej doradzą. Dermatolożka do niej, że poleca złuszczanie w gabinecie -
tyle to i ja wiem. Kosmetyczka (?) dobiera jej kremy - są to kremy Olay of
Olaz. Hy, hy. No nie wiem. Miałam apetyt na coś więcej, a nie usłyszałam
niczego nowego, a polecane kremy, no cóż... Usłyszałam, że na dzień lekka
emulsja z filtrem, lekki żel pod oczy, a na noc? Nie pamiętam co na noc.

Dalej już było lepiej. Ta babka od makijażu to, moim zdaniem,
przesympatyczna osoba :) Jak ona to, kurka, robi, że taki makijaż wykonuje
w pięć minut?? Powiedzmy, że udałoby mi się przybliżony efekt uzyskać, ale
to na pewno zabrałoby mi co najmniej 45 minut starań, a sąsiedzi
usłyszeliby ten mniej oficjalny zasób mojego słownictwa :)
Zauważyłam, że ciekawą rzecz robi z podkładem - zanim nałoży go na twarz,
rozsmarowuje w rękach. Ciekawe dlaczego? Potem muska właściwie tym
podkładem twarz, nakłada go minimalnie (większość zostaje na rękach? :) ).
Może babki, które maluje, mają idealną cerę, a może ma taką metodę? Fajną
rzecz robi z pudrem: najpierw jasny na całą twarz, a potem modeluje twarz
ciemniejszym. Nie jako róż, ale ciut ciemniejszym. Fajne, muszę wypróbować.
Różu używa i tak. I widzę, że zaczyna od korektora pod oczy. No cóż, muszę
się w takowy zaopatrzyć :)
I ten zestaw pędzli. Racja, żeby coś zdziałać, trzeba mieć po prostu zestaw
porządnych pędzli. Do cieni zauważyłam co najmniej dwa. Szerszy do
rozprowadzenia cienia na powiece i cieńszy do rozsmarowania kreski pod
okiem. Pędzelek do ust, pędzel do różu, do pudru.
Jedna rzecz mnie zdumiała. Miałam wrażenie, że cień na powiece rozprowadza
od niechcenia, wręcz niestarannie, a jednak efekt jest powalający. Jak ona
to skubana robi? Pędzel, muszę mieć pędzel :)

Tak ogólnie program mi się spodobał i będę na niego polować, zwłaszcza ze
względu na te makijaże :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-11-05 15:30:19

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-05 16:21:53 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kruszyzna* skreślił te oto słowa:

> [...]
> emulsja z filtrem, lekki żel pod oczy, a na noc? Nie pamiętam co na noc.

Ta częśc tragiczna. Typowa reklama Olaya, tym bardziej denerwująca, że
nawet nei podają jakie konkretne specyfiki polecają, i do tego ta
dermatolożka ichnia mająca problemy z mówieniem poprawnie po polsku.
Z takich krypciochów lepsza jest krypciocha Chanel na koniec "No to
pięknie". Przynajmniej czegoś praktycznego można się dowiedziec :)

> Zauważyłam, że ciekawą rzecz robi z podkładem - zanim nałoży go na twarz,
> rozsmarowuje w rękach. Ciekawe dlaczego? Potem muska właściwie tym
> podkładem twarz, nakłada go minimalnie (większość zostaje na rękach? :) ).

Rozgrzany na ręce podkład lepiej stapia się ze skórą.

> Różu używa i tak. I widzę, że zaczyna od korektora pod oczy. No cóż, muszę
> się w takowy zaopatrzyć :)

Korektor daje każdemu, nawet jak się nie ma cieni - to rożswietla nim
wewnętrzne kąciki oczu. Fajny patent - i działa ;D

> Jedna rzecz mnie zdumiała. Miałam wrażenie, że cień na powiece rozprowadza
> od niechcenia, wręcz niestarannie, a jednak efekt jest powalający. Jak ona
> to skubana robi? Pędzel, muszę mieć pędzel :)

Oczy to chyba jej konik. To co ona potrafi wyczarować na powiekach to
często Sztuka.
Robi zupełnie rózne rzeczy od tego co się standardowo widzi w kolorowych
gazetach.

Fajny program, i fajna kobieta - z dużym dystansem do samej siebie :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-11-05 16:28:37

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> [...]
> polecane kremy, no cóż... Usłyszałam, że na dzień lekka emulsja z
> filtrem, lekki żel pod oczy, a na noc? Nie pamiętam co na noc.

Zawsze tylko jest Olay bo chyba sa sponsorem. A jak normalnie pokazuja
makijaz to nie pokazuja ani nie podaja marek jakich uzywa a bardzo szkoda.
Ostatnio pojawil sie pokaz makijazu Chanel.

> [...]
> tym podkładem twarz, nakłada go minimalnie (większość zostaje na
> rękach? :) ). Może babki, które maluje, mają idealną cerę, a może ma

Zalezy od osoby. Generalnie uzywa calej gamy producentow wiec czasem uczywa
takich podkladow innym razem innych fluidow itd. Nigdzy nie maluje kobiet w
taki sam sposob.

> [...]
> ciemniejszym. Fajne, muszę wypróbować. Różu używa i tak. I widzę, że
> zaczyna od korektora pod oczy. No cóż, muszę się w takowy zaopatrzyć

Loreal ma taki, chyba w 3 kolorach. Sephora w dwoch. Ok 40 zl.

Ogolnie, bardzo mnie cieszy ze uzywa roznego rodzaju kosmetykow. Mozna
podpatrzyc jak stosowac cienie o roznej konsystencji. Ogolnie bardzo lubie
ten program, ona sama poddaje sie zabiegom, pokazuje swoj tylek w stringach
nie wstydzac sie. Ja, jakbym mial dupe jak ogryzek, pewnie nie pokazalabym
jej calej Polsce :)

Zazula

1. Data: 2005-11-05 17:44:29

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie. Skoro już się tak podniecam rozszerzeniem pasma kablówki, to
> podzielę się wrażeniami z oglądniętego po raz pierwszy "No to pięknie".
[cut marna część programu]
> Dalej już było lepiej. Ta babka od makijażu to, moim zdaniem,
> przesympatyczna osoba :)

Wesoła, ale... rany nie do telewizji.
Poza tym ja bym nie poszła na makijaż do babki, wyglądającej jak ona - własną
tapetę ma tragiczną. Miała w każdym razie, jak widziałam.

> [...]
> rozsmarowuje w rękach. Ciekawe dlaczego? Potem muska właściwie tym
> podkładem twarz, nakłada go minimalnie (większość zostaje na rękach? :) ).

Bo używa bazy? Tak mi się wydaje. Ale moja kosmetyczka też tak robi. W
poniedziałek idę, to zapytam, jak to jest i dlaczego :)

> [...]
> Różu używa i tak. I widzę, że zaczyna od korektora pod oczy. No cóż, muszę

Korektor jest super na cienie, wory i inne.

> [...]
> rozprowadzenia cienia na powiece i cieńszy do rozsmarowania kreski pod
> okiem. Pędzelek do ust, pędzel do różu, do pudru.

No, to ładny zestaw widziałam w Inglocie. Ceny mnie zabiły kompletnie, ale
zestaw fantastyczny.

> Jedna rzecz mnie zdumiała. Miałam wrażenie, że cień na powiece rozprowadza
> od niechcenia, wręcz niestarannie, a jednak efekt jest powalający. Jak ona
> to skubana robi? Pędzel, muszę mieć pędzel :)

Gąbeczką też tak można :)
Tylko gąbeczka musi być płaska a szeroka.

> Tak ogólnie program mi się spodobał i będę na niego polować, zwłaszcza ze
> względu na te makijaże :)

Oj tak, na makijaże to ma pomysły.

1. Data: 2005-11-05 20:42:45

Temat: Re: Skoro już jesteśmy przy TVNStyle, to wrażenia z
Od: "Lady Huncwot" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarnulka <m...@b...pl> napisał(a):

> No, to ładny zestaw widziałam w Inglocie. Ceny mnie zabiły kompletnie, ale
> zestaw fantastyczny.

Pędzle Inglota są fantastyczne.
Drogie, to prawda, ale warte swojej ceny.

Pozdrawiam,
Lady Huncwot

1. Data: 2005-11-05 21:55:37

Od: 'madzik' <g...@o...tegoteznie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna:

> [...]
> podkładem twarz, nakłada go minimalnie (większość zostaje na rękach? :) ).
> Może babki, które maluje, mają idealną cerę, a może ma taką metodę?

Metodę ;-)
ja robię tak samo.
Na palcach zostaje niewiele, w porównaniu do używania gąbki zużywam 1/3
podkładu mniej.

> Fajną
> rzecz robi z pudrem: najpierw jasny na całą twarz, a potem modeluje twarz
> ciemniejszym. Nie jako róż, ale ciut ciemniejszym. Fajne, muszę wypróbować.

Warto :-)
Rzeźbi twarz ładnie :-), nie taka jednobarwna maska ;-)
Obecnie używam podkładu, który sie ładnie dopasowuje do kolorów, więc
nie mieszam dwóch różnych, ale robiłam tak z np. vichy.

--
[Pozdrawiam cieplutko, ]
[Magda ]

1. Data: 2005-11-06 00:25:27

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lady Huncwot" <l...@g...pl> wrote in message

> Pędzle Inglota są fantastyczne.
> Drogie, to prawda, ale warte swojej ceny.

A ja polecam pedzle WE-MA, dostepne u pana starszego w Wawie. Niedrogie, a
dobre bardzo.

s_s

1. Data: 2005-11-06 22:07:03

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarnulka napisał(a):
> Wesoła, ale... rany nie do telewizji.
> Poza tym ja bym nie poszła na makijaż do babki, wyglądającej jak ona - własną
> tapetę ma tragiczną. Miała w każdym razie, jak widziałam.

To prawda... Ale ona sobie tak się chyba podoba...

> Bo używa bazy? Tak mi się wydaje. Ale moja kosmetyczka też tak robi. W
> poniedziałek idę, to zapytam, jak to jest i dlaczego :)

Niekoniecznie. Podkład nagrzewa się od dłoni i łatwiej się rozprowadza -
cieńszą warstwą i lepiej się stapia ze skórą, a na rękach niewiele
zostaje. Chyba, że pozwolimy mu wyschnąć ;)

> Korektor jest super na cienie, wory i inne.

Bardzo fajna rzecz - mam taki z Sephory. Bardzo wydajny i ładnie wygląda :)

> Gąbeczką też tak można :)
> Tylko gąbeczka musi być płaska a szeroka.

A mnie gąbeczką nigdy tak nie wychodzi jak pędzlem. Jak dla mnie -
pędzel rules :)

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2005-11-07 12:44:10

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To prawda... Ale ona sobie tak się chyba podoba...

Najwyraźniej.

> Niekoniecznie. Podkład nagrzewa się od dłoni i łatwiej się rozprowadza -
> cieńszą warstwą i lepiej się stapia ze skórą, a na rękach niewiele
> zostaje. Chyba, że pozwolimy mu wyschnąć ;)

E, to trzeba się szybko malować :)

> A mnie gąbeczką nigdy tak nie wychodzi jak pędzlem. Jak dla mnie -
> pędzel rules :)

Pędzel też może się rozczochrać. Ostatnio u mnie się rozpanoszyły gąbeczki :)

1. Data: 2005-11-07 19:21:06

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):

> Właśnie. Skoro już się tak podniecam rozszerzeniem pasma kablówki, to
> podzielę się wrażeniami z oglądniętego po raz pierwszy "No to pięknie".

O! Ja tez jestem fanka :) Do tego stopnia, ze zdarza mi sie obejrzec ten sam
odcinek ze 2, 3 razy i zawsze cos podpatrze nowego :)
Zakochalam se w "No to pieknie" w wakacje, kiedy szly codziennie powtorki z
zeszlego ezonu no i teraz poluje z uporem maniaka. IMO to jest jeden z
nielicznych program w TVN Style, ktory sie da ogladac. Przy "Musisz to miec"
dostaje drgawek, Mamo to ja czy co tam o dzieciach nie moja tematyka, o czasem
jakis wywiad jest strawny. A jak sie Nigella napatoczy, to tez nie pogardze :)

A kobieta z "No to pieknie" jest IMO swietna, pelna ciepla, humoru, dystansu
do siebie, ale nie kompleksow. Jej makijaze tez mnie urzekaja - i te bardziej
artystyczne, i te zwyczajne.
Jedyne co mnie denerwuje w nowych odcinkach to montaz. Ja z przyjemnoscia
ogladam kazdy etap powstawania makijazu, a zdarza sie, ze drogi montazysta
wytnie calosc albo duzy fragment pewnej czynnosci :(

Soboty, 12.00 jest zawsze premiera :)

pozdr
yas

Róż Maybelline - nowość