Prośba o pomoc - jak tego używać?

1. Data: 2005-11-04 21:53:01

Temat: Prośba o pomoc - jak tego używać?
Od: "sojda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chciałam Was prosić o pomoc. Dostałam od cioci z Ameryki pewne cudo i nie
wiem jak tego uzywac.. Nazywa się to Enzyme Facial Concentrate firmy
Epicuren i na butelce jest napisane, że to step 4, więc na pewno nie używa
się tego samego.. Znalazłam w necie linka do tego produktu:
http://www.epicuren.com/Penzymecomplex.htm
Nie mam pozostałych elementów, tylko ten enzyme concentrate w związku z czym
nie wiem, jak mogę tego uzywac? Czy stosować to jako tonik, przecierać tym
twarz po umyciu? Zmywać po chwili, czy też nie? Nie jest też napisane, czy
można to stosować codziennie. Jaki w ogóle mogą mieć wpływ te enzymy na cerę
i czy można to stosować w każdym wieku? Jak często i w jaki spoób?
Co o tym myślicie? Będę wdzięczna za rady.
--
Monika Czyż

1. Data: 2005-11-05 01:52:52

Temat: Re: Prośba o pomoc - jak tego używać?
Od: Ardnaskela <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sojda napisał(a):
> [...]
> i czy można to stosować w każdym wieku? Jak często i w jaki spoób?
> Co o tym myślicie? Będę wdzięczna za rady.

. With the skin still moist from the Enzyme Conditioner application,
immediately pour a few drops of Concentrate into the palm of your hands.
Apply over entire face, eye and neck areas.

po umyciu i nawilzeniu skóry kilka kropel rozprowadź na dłoni i
rozsmaruj na twarzy oczkach i szyi;)
pozdr
z tego co widac, bez spłukiwania
pozdr

1. Data: 2005-11-05 08:59:44

Od: "sojda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ardnaskela" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Apply over entire face, eye and neck areas.
>
> po umyciu i nawilzeniu skóry kilka kropel rozprowadź na dłoni i rozsmaruj

Po nawilżeniu, to znaczy najpierw nakladam krem a później się tym smaruję?
Ale nie pisze nic jak często można to stosować? Mogę codziennie? Czy to
będzie za dużo dla skóry?
Dzięki za odp.
pzdr

1. Data: 2005-11-07 10:34:16

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

sojda wrote:
> Użytkownik "Ardnaskela" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

[...]

> Po nawilżeniu, to znaczy najpierw nakladam krem a później się tym smaruję?
> Ale nie pisze nic jak często można to stosować? Mogę codziennie? Czy to
> będzie za dużo dla skóry?

troche dokladniej:

"To be applied to thoroughly clean and moist skin, then covered with the
Enzyme Gel Plus and a moisturizer to lock in the Enzyme Concentrate.
With the skin still moist from the Enzyme Conditioner application,
immediately pour a few drops of Concentrate into the palm of your hands.
Apply over entire face, eye and neck areas."

Stosowac na calkowicie oczyszczona i wilgotna skore, a nastepnie
uzyc Enzyme Gel Plus oraz nawilzacza w celu "zatrzymania"
Enzyme Concentrate [pewnie chodzi o to, zeby owe drogocenne
enzymy sie nie ulotnily ze skory]. Gdy skora jest wciaz
wilgotna po zastosowaniu Enzyme Conditioner [z tego wynika, ze
Enzyme Concentrate stosujesz na Enzyme Conditioner, nie na
gola skore], wylej kilka kropli Concentrate na dlonie.
Posmaruj cala twarz, okolice oczu i szyje.

nic nie pisza o czestosci stosowania - wiec pewnie mozna codziennie.

o tym, czy i jak to dziala, nie czuje sie kompetentna pisac :)

-- kasica

1. Data: 2005-11-07 18:55:44

Od: "sojda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gola skore], wylej kilka kropli Concentrate na dlonie.
> Posmaruj cala twarz, okolice oczu i szyje.

Dzieki za pomoc. Ciekawe co jesli nie mam pozostalych "czesci" :P Bede
masowac sobie twarz samym tym koncentratem, moze i to da jakies rezultaty :)
Jeszcze raz dziekuje.

--
Monika Czyż

!!!PIESKI DO ODDANIA- BIAŁYSTOK!!!!
make up finisher?
Opalenizna przez caly rok
Eurodental,Wwa,ul.Nowowi ejska-jaki dentysta?
[chwale] jesli mozna paletka cieni inglot