make up finisher?

1. Data: 2005-11-04 15:34:49

Temat: make up finisher?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie sobie ogladam Ophra's show gdzie ucza jak nakladac makeup,
i oto po zakonczeniu procesu "malowania" dowiedzialam sie, iz istnieje
w spary'u makeup finisher, ktory po zaaplikowaniu na wymalowana twarz
utrwala makijaz na caly dzien. szperam po necie i nic nie moge znalezc,
czy ktos cos wie wiecej na ten temat?

iwon(k)a

1. Data: 2005-11-04 16:47:04

Temat: Re: make up finisher?
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w spary'u makeup finisher, ktory po zaaplikowaniu na wymalowana twarz
> utrwala makijaz na caly dzien. szperam po necie i nic nie moge znalezc,

Sephora ma coś takiego w swojej lini Professionnel.
Niestety nadaje sie to do niczego, delikatnie mówiąc. Zwykły bubel w dodatku
z atomizerem który nie rozpyla tylko pryska.
Innych nie znam.

--
Edyta Czyż
// Jest tak wiele oryginałów i tak wiele słów // Zelazny

1. Data: 2005-11-04 16:59:55

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-04 17:47:04 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sowa* skreślił te oto słowa:

> Sephora ma coś takiego w swojej lini Professionnel.
> Niestety nadaje sie to do niczego, delikatnie mówiąc. Zwykły bubel w dodatku
> z atomizerem który nie rozpyla tylko pryska.
> Innych nie znam.

Eee, Sephora ma tylko jakby nabłyszczacz... no ja w kazdym razie też nie
wiem do czego to komu potrzebne...

Ale tak normalnei to się nazywa po naszemu fiksator, i ma go w ofercie np
Kryolan pod nazwą Fixierspray.
Bardzo często się go stosuje przy makijażach ślubnych.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-11-04 17:28:15

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@p...onet.pl> wrote in message

> Ale tak normalnei to się nazywa po naszemu fiksator, i ma go w ofercie np
> Kryolan pod nazwą Fixierspray.
> Bardzo często się go stosuje przy makijażach ślubnych.

dzieki!

iwon(k)a

1. Data: 2005-11-05 11:28:32

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):
> [...]
> w spary'u makeup finisher, ktory po zaaplikowaniu na wymalowana twarz
> utrwala makijaz na caly dzien. szperam po necie i nic nie moge znalezc,

Ma to wiele firm, choć pod różnymi nazwami. O Kryolanie już wiesz. Ma
też Yves Rocher, choć nie wiem czy jest dostępne u nas - coś a'la
pachnąca woda w sprayu. ArtDeco też ma, aczkolwiek w pudrze, podobnie
Agnes B. Kojarzy mi się też coś u Chanel, ale tego już nie jestem pewna.

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2005-11-05 19:28:57

Od: 'madzik' <g...@o...tegoteznie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwonka:

> dzieki!

Dodam tylko, ze miałam to nakładane na mój ślubny makijaż.
Tzn, utrwalacz, bo nie wiem, jakiej firmy to było.

Działa niesamowicie skutecznie.

--
[Pozdrawiam cieplutko, ]
[Magda ]

1. Data: 2005-11-06 16:51:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"'madzik'" <g...@o...tegoteznie.pl> wrote in message
> Dodam tylko, ze miałam to nakładane na mój ślubny makijaż.
> Tzn, utrwalacz, bo nie wiem, jakiej firmy to było.
>
> Działa niesamowicie skutecznie.

tzn jak dziala? cien do powiek siedzi jak siedzial, podklad sie nie
rozplywa, szminka nie znika na szklance???

iwon(k)a

1. Data: 2005-11-06 18:08:18

Od: 'madzik' <g...@o...tegoteznie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwonka:
> tzn jak dziala? cien do powiek siedzi jak siedzial, podklad sie nie
> rozplywa, szminka nie znika na szklance???

że calosc (poza szminka, ktora zjadlam), po prawie dobie wygladała
dokladnie tak samo, jak zaraz po nałożeniu.

No i to bylo w 97 roku, wiec od tego czasu na pewno te srodki sa jeszcze
lepsze (ale naprawde nie wiem, czego uzyla na mnie...)

1. Data: 2005-11-06 18:22:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Iwonka:
>
> że calosc (poza szminka, ktora zjadlam), po prawie dobie wygladała
> dokladnie tak samo, jak zaraz po nałożeniu.

fajnie brzmi. poszperam zatem w poszukiwaniu tego ustrojstwa.

iwon(k)a

Opalenizna przez caly rok
Eurodental,Wwa,ul.Nowowi ejska-jaki dentysta?
[chwale] jesli mozna paletka cieni inglot
Stopy-jak to zrobic?
Pytanko o kosmetyki w Niemczech