Pytanko o kosmetyki w Niemczech

1. Data: 2005-11-03 20:44:54

Temat: Pytanko o kosmetyki w Niemczech
Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdaje się, że są tu osoby, które w Niemczech mieszkają, lub dobrze znają.
Otóż moja przyjaciółka wybiera się do Drezna i chciałam wykorzystać ją nieco
zakupowo. Niedawno miałam okazję przetestować conieco z kosmetyków Alverde i
chciałabym jeszcze coś, ale kompletnie nie wiem gdzie ją po to wysyłać? Czy
ta marka jest w jakiejś sieci drogerii czy trzeba szukać aż się trafi, czy
może jeszcze jakoś inaczej? Przyjaciółka Drezna chyba jakoś dobrze nie zna
więc nie chciałabym jej gonić bez sensu. Gdzie w ogóle kupować tam naturalne
kosmetyki, tzn. np. Weledę, Lawerę, a szczególnie Logonę?
Jak ktoś się orientuje w samym mieście, albo chociaż w kwestii nazw sklepów
to będę bardzo wdzięczna za info.
Pozdrówka.
Maga

--
But I don't think that I can change
I've been feeling this way for so long now

1. Data: 2005-11-04 20:08:51

Temat: Re: Pytanko o kosmetyki w Niemczech
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga wrote:

> zakupowo. Niedawno miałam okazję przetestować conieco z kosmetyków Alverde i
> chciałabym jeszcze coś, ale kompletnie nie wiem gdzie ją po to wysyłać? Czy
> ta marka jest w jakiejś sieci drogerii

To jest wlasna marka drogerii dm, adresy sklepow sa na ich stronie.

> więc nie chciałabym jej gonić bez sensu. Gdzie w ogóle kupować tam naturalne
> kosmetyki, tzn. np. Weledę

Weleda jest do kupienia w praktycznie kazdej drogerii, ale wiekszy wybor
jest w duzych aptekach.

D.
--
Monchmoi host olle Zeit da Wöd
Und daun die oa Sekundn de da so föhlt

chwale- garnier do wlosow
Gdzie Apotheker Scheller w Opolu?
jak ustalić termin ważności tuszu do rzęs?
prostownica-jaka najlepsza?
pytanie laika o puder sypki