Gdzie Apotheker Scheller w Opolu?

1. Data: 2005-11-03 20:13:33

Temat: Gdzie Apotheker Scheller w Opolu?
Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. No właśnie, jak w temacie, może ktoś wie? Od razu mówię, że nie
szukałam więc niewykluczone, że znalezienie tych kosmetyków nie jest jakieś
trudne, ale że nie będę w najbliższych dniach nadmiarem czasu dysponować, to
chciałabym wiedzieć, gdzie mam się kierować po te kosmetyki w Opolu właśnie?
Ewentualnie także we Wrocku, ale ścisłe centrum. Chyba, że ktoś zna sklep
netowy, gdzie sprzedają tą firmę, mają dobre ceny i tanią wysyłkę? Nie lubię
kupować za pobraniem
Pozdrówka.
Maga.
--
But I don't think that I can change
I've been feeling this way for so long now

1. Data: 2005-11-04 08:36:32

Temat: Re: Gdzie Apotheker Scheller w Opolu?
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-03 21:13:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Maga* skreślił te oto słowa:

> [...]
> netowy, gdzie sprzedają tą firmę, mają dobre ceny i tanią wysyłkę? Nie lubię

Generalnie AS mają w Rossmanach, może to ułatwi Ci poszukiwania.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-11-04 13:56:35

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Generalnie AS mają w Rossmanach, może to ułatwi Ci poszukiwania.

OO, a ja miałam nie wiem skąd wzięte przekonanie, że tam właśnie ich na
pewno nie ma i nawet nie sprawdzałam. Ciekawe skąd mi się to wzięło? :))
Wiem też, że bywa w Naturach, ale jakoś chyba nie w tych, które ja spotykam
:(
Pozdrówka.
Maga

jak ustalić termin ważności tuszu do rzęs?
prostownica-jaka najlepsza?
pytanie laika o puder sypki
[OT?] Pytanie o TVN-Style
TFUrczość lakierowa ;)