chwale- garnier do wlosow

1. Data: 2005-11-03 20:41:15

Temat: chwale- garnier do wlosow
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlugo probowalam rozniastych odzywek, kremow i innych cudeniek do
ujarzmienia moich wlosow, ktore ostatnimi czasy daleko odbiegaly od
gladkich, lsniacych,
i "przylegajacych" do glowy. wreszcie znalazlam w produktach Garnier
- sleek and shine serum, oraz odzywke (3 min). serum jest super, naklada sie
go
na podsuszone recznikiem wlosy, i suszy normalnie. wreszcie moje wlosy sa
gladkie, lsniace, i zblizone do prostych :)) polecam dla tych, ktorych wlosy
przypominaja
lwia grzywe ;))

iwon(k)a

1. Data: 2005-11-04 12:47:03

Temat: Re: chwale- garnier do wlosow
Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> na podsuszone recznikiem wlosy, i suszy normalnie. wreszcie moje wlosy sa
> gladkie, lsniace, i zblizone do prostych :)) polecam dla tych, ktorych

Spadlas mi z nieba :)
Mozesz zaposac linka do tych specyfikow? bo ja juz nie wiem co mam w swoja
glowe wsmarowac zeby wygladala jakos logicznie... Jak narazie myje glowe
tak:
2x szampon garnier wygladzajacy
odzywka garmier wygladzajaca
maska na jakies 3 minuty wygladzajaca (wszystko z tej serii pomaranczowej)
i na to mleczko garnier fructis wygladzajace.... tzn juz po wytarciu
recznikiem...
http://torebka.kafeteria.pl/photos/bd7e702ecd526a0c1
424c80622d0c1ee.jpg

Jestem skora do wyprubowania czegos innego...
O jakiej maseczce pisalas?

Ania

1. Data: 2005-11-04 14:29:09

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Puchacz" <p...@t...pl> wrote in message

> Mozesz zaposac linka do tych specyfikow?

> O jakiej maseczce pisalas?

zakladam ze chodzilo ci o ta serie...
http://images.google.pl/images?svnum=10&hl=pl&lr=&c2
coff=1&q=Garnier+sleek+and+shine
musze wyprobowac...

jak narazie ja stosuję Elseve a nie Garnier jak napisalam w poprzednim
poscie... (cos mi sie pomotalo :)
http://images.google.pl/images?svnum=10&hl=pl&lr=&c2
coff=1&q=elseve+liss+intense

Jesli masz jakies porownanie tego co jest lepsze to czekam na opinie :)

Ania

1. Data: 2005-11-04 14:41:57

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zakladam ze chodzilo ci o ta serie...
> http://images.google.pl/images?svnum=10&hl=pl&lr=&c2
coff=1&q=Garnier+sleek+and+shine
> musze wyprobowac...

o to, to. ta pierwsza "kula" to maseczka, ta druga to serum.
Elseva w ogole nie znam. i nie mam porowanania. stosowalam inne, ale
nie wiem czy one sa w Polsce, a wiem ze jest garnier stad moj post.

w kazdym badz razie ten antifrizz serum wcieram teraz na moje podszuszone
wlosy,
(pisza ze podsuszone recznikeim ale ponoc moga byc tez suche- ja wole nie
ryzykowaci wygladac "tlustawo")
i wreszcie po wysuszeniu sa ujarzmione. polecam w kazdym badz razie.

iwon(k)a,

Gdzie Apotheker Scheller w Opolu?
jak ustalić termin ważności tuszu do rzęs?
prostownica-jaka najlepsza?
pytanie laika o puder sypki
[OT?] Pytanie o TVN-Style