Opalenizna przez caly rok

1. Data: 2005-11-04 12:08:13

Temat: Opalenizna przez caly rok
Od: " " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze wiele z was chcialby sie opalac przez caly rok
a tu niestety istnieja nastepujace fakty.

1.Jest Listopad a wiec pozna jesien robi sie coraz zimniej no i slonca coraz
mniej potem bedzie Grudzien itp. a wiec do lata daleko.
2.Chodzenie na solarium jest nie zdrowe i kosztowne
3.Mozna pojechac w cieplejsze rejony swiata ale mamy na to czas i pieniadze.

Dlatego proponuje zajrzec pod nastepujacy adres i pomyslec o wymienionych faktach.

www.egyptische-erde.kupisz.pl

Serdeczenie pozdrawiam grupowiczki

1. Data: 2005-11-04 12:41:09

Temat: Re: Opalenizna przez caly rok
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

" " <m...@W...gazeta.pl> napisał(a)
wnews:dkfivd$8fn$1@inews.gazeta.pl:

> Wiem ze wiele z was chcialby sie opalac przez caly rok
> a tu niestety istnieja nastepujace fakty.

heh

> [...]
> 2.Chodzenie na solarium jest nie zdrowe i kosztowne
> 3.Mozna pojechac w cieplejsze rejony swiata ale mamy na to czas i

Zimno Ci? Ja wlasnie spogladam na termonetr i...jest 15C. Slonko swieci
dziarsko. Czego tu wiecej chciec? Jeszcze sie opalic mozna :)
Trzeba pic soki marchwiowe i bedzie git :)

--
Pozdr. Hektor

Eurodental,Wwa,ul.Nowowi ejska-jaki dentysta?
[chwale] jesli mozna paletka cieni inglot
Stopy-jak to zrobic?
Pytanko o kosmetyki w Niemczech
chwale- garnier do wlosow