Prośba o pomoc - jak tego używać?

From: "sojda" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Prośba o pomoc - jak tego używać?
Date: Fri, 4 Nov 2005 22:53:01 +0100

Witam!
Chciałam Was prosić o pomoc. Dostałam od cioci z Ameryki pewne cudo i nie
wiem jak tego uzywac.. Nazywa się to Enzyme Facial Concentrate firmy
Epicuren i na butelce jest napisane, że to step 4, więc na pewno nie używa
się tego samego.. Znalazłam w necie linka do tego produktu:
http://www.epicuren.com/Penzymecomplex.htm
Nie mam pozostałych elementów, tylko ten enzyme concentrate w związku z czym
nie wiem, jak mogę tego uzywac? Czy stosować to jako tonik, przecierać tym
twarz po umyciu? Zmywać po chwili, czy też nie? Nie jest też napisane, czy
można to stosować codziennie. Jaki w ogóle mogą mieć wpływ te enzymy na cerę
i czy można to stosować w każdym wieku? Jak często i w jaki spoób?
Co o tym myślicie? Będę wdzięczna za rady.
--
Monika Czyż