Re: Prośba o pomoc - jak tego używać?

From: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Prośba o pomoc - jak tego używać?
Date: Mon, 07 Nov 2005 11:34:16 +0100

sojda wrote:
> Użytkownik "Ardnaskela" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

[...]

> Po nawilżeniu, to znaczy najpierw nakladam krem a później się tym smaruję?
> Ale nie pisze nic jak często można to stosować? Mogę codziennie? Czy to
> będzie za dużo dla skóry?

troche dokladniej:

"To be applied to thoroughly clean and moist skin, then covered with the
Enzyme Gel Plus and a moisturizer to lock in the Enzyme Concentrate.
With the skin still moist from the Enzyme Conditioner application,
immediately pour a few drops of Concentrate into the palm of your hands.
Apply over entire face, eye and neck areas."

Stosowac na calkowicie oczyszczona i wilgotna skore, a nastepnie
uzyc Enzyme Gel Plus oraz nawilzacza w celu "zatrzymania"
Enzyme Concentrate [pewnie chodzi o to, zeby owe drogocenne
enzymy sie nie ulotnily ze skory]. Gdy skora jest wciaz
wilgotna po zastosowaniu Enzyme Conditioner [z tego wynika, ze
Enzyme Concentrate stosujesz na Enzyme Conditioner, nie na
gola skore], wylej kilka kropli Concentrate na dlonie.
Posmaruj cala twarz, okolice oczu i szyje.

nic nie pisza o czestosci stosowania - wiec pewnie mozna codziennie.

o tym, czy i jak to dziala, nie czuje sie kompetentna pisac :)

-- kasica