Skórzana tapicerka

1. Data: 2004-10-20 20:45:51

Temat: Skórzana tapicerka
Od: "Maxscandal" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa lata temu kupiliśmy z Kasią kremową skórzaną rogówkę, ponieważ był to jeden
z pierwszych mebli do naszego pierwszego mieszkania, zwracaliśmy uwagę aby nie
zniszczył się zbyt szybko. I co ?.... po 2 latach oszczędnego użytkowania,
pielęgnacji etc. w niektórych miejscach skóra popękała. Pęknięcia to niewielkie
równoległe do szwów szczeliny. Pęknięcia to jeszcze nic....w miejscach gdzie
biegną szwy obicie wyciera się i spod kremowej barwy tapicerki
wychodzi &#8222;naturalna&#8221; skóra o zupełnie innym kolorze. Mam pytanie czy
można
zatrzymać jakoś ten proces Może zna ktoś receptę na uratowanie mebla ?? Czy są
jakieś kremy maskujące ? Co robić ? Proszę o pomoc, bo bardzo mnie ta sprawa
trapi :(. Pozdrawiam

1. Data: 2004-10-21 06:55:29

Temat: Re: Skórzana tapicerka
Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maxscandal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Czy są
> jakieś kremy maskujące ? Co robić ? Proszę o pomoc, bo bardzo mnie ta
przez 2 lata to nawet kiepski skay nie powinien pęknąć... ja bym próbował
pogadać z producentem, nie mam pomysłu na zatrzymanie zniszczeń

1. Data: 2004-10-21 14:19:21

Od: "ytorkin [wawa]" <a...@c...usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maxscandal po głębszej zadumie, wystukał/a cichutko co następuje:

> [...]
> uratowanie mebla ?? Czy są
> jakieś kremy maskujące ? Co robić ? Proszę o pomoc, bo bardzo mnie ta

Obawiam się, że może być już za późno. O skóre trzeba dbać. Dokładnie tak
samo jak z butami. Jeżeli używasz dobrej pasty, to nawet po paru latach
ciągłego chodzenia i zdarciu podeszwy skóra jest w stanie idealnym. A jak
się nie dba, do i po paru miesiacach buty wyglądają ochydnie.

Skoro skóra po pękała to chyba oznacza, że nie była smarowana, żadnymi
kremami/pastami do tego przeznaczonymi. I już się chyba nie zrośnie:(

Pozdrawiam Arek

--
arek(et)cyberia[bez spamu](dot)pl
www.smieciara.prv.pl

półtorej komory + ociekaczyk vs komora + ociekacz
Ultradźwiękowy nawilżacz powietrza
panele ścienne w kuchni
lustro w łazience?
wyporzyczyc wiertlo?