Re: Skowidiociałym i zakeczupowanym...

From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Skowidiociałym i zakeczupowanym...
Date: Fri, 12 Nov 2021 12:07:14 +0100

W dniu 12.11.2021 o 11:32, XL pisze:
> [...]
dach-mniej-zdolne-do-zadan-umyslowych-sugeruja-badan
ia

> Jeśli za ,,dowód" uważasz artykuł w necie o tym,

Pracę naukową wskazaną w tym artykule.
Którą możesz samodzielnie zweryfikować.
Możesz też wysyłać swoje wątpliwości do autora tej pracy.

> co ktoś gdzieś powiedział
> czy spreparował,

Ty tak robisz.

> to tak, jestem odporna na ,,dowody". Na płaskość Ziemi też
> kiedyś były ,,dowody".

Nie, nie było.
Gdyby były, to żylibyśmy na płaskiej Ziemi.

> Na geocentryczność US też.

Też nie było.
Gdyby były, to żylibyśmy w geocentrycznym US.

> Człowiek myślący potrafi samodzielnie wybrać to, co jest prawdą,

Faktów się nie wybiera.

> zwłaszcza
> wtedy, gdy musi jej szukać w wąskich szczelinach między propagandą a
> chłamem medialnym. Ty łykasz propagandę, zagryzając chłamem.

Ja w każdej chwili mogę w obliczu faktów zmienić swoją wiedzę na dany temat.
Ty nie. Łykasz propagandę zagryzając chłamem bez potwierdzenia w nauce.
A nawet przeczące nauce.

Różnica między tobą a mną polega na tym, że jeżeli pokażesz mi dowody
naukowe na poparcie tego co twierdzisz, to bez problemu przyjmę je do
wiadomości. Ty tego nie potrafisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr