Skutecznosc leczenia uzebienia "bez borowania"

1. Data: 2003-10-07 11:38:04

Temat: Skutecznosc leczenia uzebienia "bez borowania"
Od: "Pawel W" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien Dobry

Chcialbym zasiagnac informacji od osob posiadajacych doswiadczenia zwiazane
z leczeniem prochnicy zebow metoda "bez borowania", za pomoca zelow i
podobnych srodkow.

Jaka jest skutecznosc tej metody, czy zdecydowac sie na nia, czy lepiej
zaufac sprawdzonym wysokoobrotowym wiertarkom ?

Czy za pomoca "zelow" leczy sie tylko male ubytki czy wieksze "kratery" tez
wchodza w gre ?

dziekuje

Pawel W

2. Data: 2003-10-07 12:48:53

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:blu8jj$12k$...@a...news.tpi.pl,
Pawel W <p...@i...pl> wystukał:
> [...]
> lepiej zaufac sprawdzonym wysokoobrotowym wiertarkom ?
>
> Czy za pomoca "zelow" leczy sie tylko male ubytki czy wieksze

tylko małe ubytki. jezeli zabieg czyszczenia ubytku byl przeprowadzony tak
jak powinien, to powinno w zupelnosci wystarczyc. wysokoobrotowym wiertarkom
bym tak do konca nie ufal - raczej wolnoobrotowym - mniejsza mozliwosc
przegrzania miazgi, a co za tym idzie powiklan. szybkie turbiny raczej tylko
do sciagniecia nawisow szkliwa i 'otwarcia' ubytku. reszta powolutku, w mysl
rosyjskiego przyslowia 'wsjo wazmożna, tolka astrożna' :))

--
Pozdrowienia
Adam GG# 402495

3. Data: 2003-10-07 19:03:38

Od: Faust <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel W napisał:
> Dzien Dobry
>
> Chcialbym zasiagnac informacji od osob posiadajacych doswiadczenia zwiazane
> z leczeniem prochnicy zebow metoda "bez borowania", za pomoca zelow i
> podobnych srodkow.

Na tym sie nie znam wiec ci nie pomoge ale...

> Jaka jest skutecznosc tej metody, czy zdecydowac sie na nia, czy lepiej
> zaufac sprawdzonym wysokoobrotowym wiertarkom ?

Nie jestes na to skazany. Slyszales moze o bezbolesnym borowaniu twardym
laserem stomatologicznym... Ja takie mialem i nic nie czulem... bez
znieczulenia.

Pozdrawiam
Faust
--