Re: Sky&Robak: who is who ;D

Data: 2007-03-01 14:10:27
Temat: Re: Sky&Robak: who is who ;D
Od: michał <6...@g...pl>

Kamnez wrote:

> Nieprawda.
>
> Cham wcale nie musi być ordynarny, a i nie każdy ordynarny jest
> chamem. Mogę też napisać, że bywają sytuacje, w których sama
> nieordynarność jest chamstwem, choć nie jestem do tego w pełni
> przekonany.

Według Twojej prywatnej definicji, do której nie jesteś przekonany,
zgoda.
Reszta świata stosuje inną. :)

Ale jak stwierdził pewien prawnik z rosnącym autorytetem,
> czasem lepiej jest powiedzieć o jedno słowo za dużo niż o jedno
> słowo
> za mało.

Wiem, kto to ostatno powiedział. To powiedzenie ma inny przekaz, niż
sugerujesz. :)
Skyowi akurat to można zarzucić, że używa więcej słów, niż inni. Może
zna ich więcej. Chamstwa jednak w nich nie widzę.

michał