Słaby odbiór radia w mieszkaniu

1. Data: 2006-12-03 08:12:40

Temat: Słaby odbiór radia w mieszkaniu
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję, że pytam we właściwej grupie (jeśli nie, to od razu
przepraszam). Problem:

Radioodbiorniki, które mam w różnych miejscach mieszkania (pokój,
kuchnia, łazienka), nie dają się dostroić tak, żeby przyzwoicie
odbierały wszystkie programy radiowe na UKF. Mieszkam w Warszawie na
Ursynowie, czyli dość daleko od centrum miasta, ale bez przesady.

Czy istnieje jakieś urządzenie, które wzmacniałoby sygnały radiowe
w mieszkaniu (i tym samym skutkowałoby dla wszystkich odbiorników)?
Jeśli tak, to jakie?

2. Data: 2006-12-03 09:15:39

Temat: Re: Słaby odbiór radia w mieszkaniu
Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jeśli tak, to jakie?

Kawałek drutu? Nie znam lepszego :)

Pozdr.
R.

3. Data: 2006-12-03 14:15:47

Od: Jerzy Stanisław <c...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...com napisał(a):
> [...]
>
> Czy istnieje jakieś urządzenie, które wzmacniałoby sygnały radiowe
> w mieszkaniu (i tym samym skutkowałoby dla wszystkich odbiorników)?

Antena zewnętrzna? :-)))

4. Data: 2006-12-03 15:36:09

Od: "kasia" <B...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz kablówkę?
Sieci kablowe oferują często też programy radiowe bez dopłaty
U nas tak właśnie jest, choć nie korzystamy

5. Data: 2006-12-04 08:08:38

Od: "Marcin P." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie dają się dostroić tak, żeby przyzwoicie
> odbierały wszystkie programy radiowe na UKF.

na allegro sprzedają anteny UKF po 2,5 zł/sztuka, wyglądają jak metrowy
kawałek drutu i działają pierwszorzędnie

6. Data: 2006-12-04 09:52:55

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości

[...]

I nawet slusznego radyja nie lapiesz??? Toz toto sie wszedzie przebija przez
eter ;P
Mi skutecznie ZETke zaglusza...

Iwona
//Gdy widzimy juz tylko to, co chcemy widziec, osiagneliśmy
duchowa slepote.//
- Marie von Ebner-Eschenbach
www.kociszce.ao.pl

Prostownica do włosów - pytanie do kobiet ?
Alternatywa dla półek łazienkowych
Panele szklane
szafki kuchni - mycie
Stolarz okolice Łomianki