Slady po kablach?

1. Data: 2005-12-14 13:05:35

Temat: Slady po kablach?
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu robiłem generalny remont mieszkania.Niedawno zauważyłem że
tam gdzie biegnie kabel el.w ścianie pojawiły się smugi.Za płytko kabel
został ułożony i dochodzi do jakiejś reakcji fizycznej przyciągania
elektronów z kurzem?Inaczej sobie nie mogę tego wytłumaczyć a może ktoś zna
sensowną odpowiedź?

Wojti
--
"Ach Targowa, Ząbkowska, Kijowska
Ach te Szmulki, Targówek, Zacisze.

2. Data: 2005-12-14 13:27:32

Temat: Re: Slady po kablach?
Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojti" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> został ułożony i dochodzi do jakiejś reakcji fizycznej przyciągania
> elektronów z kurzem?Inaczej sobie nie mogę tego wytłumaczyć a może ktoś

U mnie mam takie ślady w kilku miejscach na ścianach o różnych odcieniach
niebieskiego widoczne są białe smugi.
Ktoś kiedyś napisał że to najprawdopodobniej dochodzi do reakcji między
gipsem uzytym do przytrzymania kabla a farbą/barwnikiem. Ja uzywałem taniej
białej farby i barwiłem pigmentami z buteleczki.

--
Adam
"Nigra et amara - taka jest najlepsza!"

3. Data: 2005-12-14 14:48:39

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Używałem nobilesa z oryinalnymi farbami.

Wojti

4. Data: 2005-12-14 17:19:03

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> został ułożony i dochodzi do jakiejś reakcji fizycznej przyciągania
> elektronów z kurzem?Inaczej sobie nie mogę tego wytłumaczyć a może ktoś

Sciana zewnętrzna? W jakich miejscach? Czy wszystkie kable czy tylko
niektóre? Aha, i z czego masz ściany i jakiej grubości?

5. Data: 2005-12-15 07:26:37

Od: "Artur" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Wojti" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

To samo mam smugi wyszly po jakis paru miesiacach sa to zarowno kable od
gniazdek elektryczych jak i po domofonie

6. Data: 2005-12-16 12:00:54

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ściany wewnętrzne. Tam gdzie była kładziona instalacja elektryczna. Widze
jak idą kable po ścianie:-(

Wojti

--
> [...]
>
> Sciana zewnętrzna? W jakich miejscach? Czy wszystkie kable czy tylko
> niektóre? Aha, i z czego masz ściany i jakiej grubości?

GDZIE KUPIĆ - chiński gres polerowany
Kociol gazowy CO
kludi, viega
Lodówka VESTFROST - gdzie kupić Wawa
Koszty eksploatacji płyty gazowej a elektrycznej