śliska podłoga

1. Data: 2011-03-16 09:31:33

Temat: śliska podłoga
Od: "Zbigniew" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Poprzedni właściciel mieszkania zrobił coś z drewnianą podłogą, że jej
powierzchnia była gładziutka i śliska i ta przezroczysta warstwa była trwała
bo utrzymywała się przez kilka miesięcy. Co to było nałożone na podłogę, że
było takie trwałe? Teraz meble mi to pościerały i jest nieprzyjemnie
szorstka podłoga.

2. Data: 2011-03-16 09:46:01

Temat: Re: Sliska podloga
Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Zbigniew* wdusil[a] knefle:

> [...]
>bo utrzymywała się przez kilka miesięcy. Co to było nałożone na podłogę, że
>było takie trwałe? Teraz meble mi to pościerały i jest nieprzyjemnie

Najlepszy do tego to lakier epoksydowy dwuskladnikowy. Malowalem 3V3, duza twardosc
i polysk, trudno go zarysowac (sa tez wersje matowe i pol).

3. Data: 2011-03-16 19:11:08

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-16 10:46, zil0g pisze:
> *Zbigniew* wdusil[a] knefle:

> Najlepszy do tego to lakier epoksydowy dwuskladnikowy. Malowalem 3V3, duza twardosc
> i polysk, trudno go zarysowac (sa tez wersje matowe i pol).

Jak to pół roku tylko wytrzymało, to stawiam, na bardzo częste używanie
czegoś w stylu pasty sidolux.

4. Data: 2011-03-16 23:25:50

Od: "Zbigniew" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie była podłoga pastowana ale przesuwałem meble często i zarysowały
podłogę.

5. Data: 2011-03-17 04:55:07

Temat: Re: ?liska pod?oga
Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie prościej zapytać poprzedniego właściciela?
Tutaj możesz liczyć tylko na wróżby, przy takiej ilości danych.
Jacek

6. Data: 2011-03-19 10:15:26

Od: "Zbigniew" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dusza poprzedniego właściciela opuściła ciało i nie mam z nią kontaktu.

Coś jeszcze o ledach
jesli planujesz kupic mieszkanie
bosh logixx 6 - wymiary opakowania
stare kaloryfery