Słodki i metaliczny posmak w ustach????

1. Data: 2007-10-14 13:39:49

Temat: Słodki i metaliczny posmak w ustach????
Od: "rface" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Chciałbym zapyatć czy ktoś z grupowiczów spotkał sie z czymś podobnym jak w
temacie tzn. moja mama od jakis 3-4 dni ma cały czas w ustach
metaliczno-słodki smak a dodatkowo twierdzi ze jej język jet tak jakby
"poparzony".Zaznaczam ze nie miała do czynienia z zadnymi nowymi
kosmetykami,detergentami, pasta do zebów,płynem do płukania jakmy istnej
itp.Czym to moze byc spowodowane-dzieki za odpowiedzi.
RF

2. Data: 2007-10-15 19:30:57

Temat: Re: Słodki i metaliczny posmak w ustach????
Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kosmetykami,detergentami, pasta do zebów,płynem do płukania jakmy istnej
> itp.Czym to moze byc spowodowane-dzieki za odpowiedzi.

Nie jestem lekarzem, ale taki smak ma krew, może to jakieś krwawienie z jezyka?

Tapta

3. Data: 2007-10-16 15:06:07

Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rface" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kosmetykami,detergentami, pasta do zebów,płynem do płukania jakmy istnej
> itp.Czym to moze byc spowodowane-dzieki za odpowiedzi.

Ja bym sie sklonil w kierunku diagnostyki watroby,...zdaza sie, iz problemy
z nia, daja uczucie posmaku.

Rzadko, ale tez slyszalem o przypadkach dziwnego posmaku, po mikrowylewach
do OUN.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

4. Data: 2007-10-23 11:40:24

Od: e...@b...pl (Ela Kozioł) szukaj wiadomości tego autora

Metaliczny i słodki posmak w ustach, to mogą być problemy z nerkami.
Radzę sprawdzić takie parametry jak:mocznik,kreatynina.

Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

Lokren, a potencja
skolioza - Yumeiho
opienie o mikrokinezie