Re: Słowa - apel

From: "ksRobak" <r...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Słowa - apel
Date: Sun, 19 Aug 2007 20:28:05 +0200
<46c36a1e$0$25089$f69f905@mamut2.aster.pl> <f9vrkn$mm0$1@inews.gazeta.pl>
<46c36ff7$0$25082$f69f905@mamut2.aster.pl> <f9vu23$2jo$1@inews.gazeta.pl>
<46c3fa99$0$25112$f69f905@mamut2.aster.pl>
<46c3fefd$0$25110$f69f905@mamut2.aster.pl> <fa18ve$egr$1@inews.gazeta.pl>
<46c4279a$0$25141$f69f905@mamut2.aster.pl> <fa1auc$n06$1@inews.gazeta.pl>
<46c42e5f$0$25081$f69f905@mamut2.aster.pl> <fa2ccf$mmi$1@inews.gazeta.pl>
<46c4c15e$0$577$f69f905@mamut2.aster.pl>
<xm7xi.1873$4w7.1062@newssvr22.news.prodigy.net>
<fa3bun$ihs$1@inews.gazeta.pl>
<1...@r...googlegroups.com>
<fa7sjb$aj7$1@inews.gazeta.pl>
<1...@g...googlegroups.com>

"uookie" <u...@g...com>
news:1187524395.398333.231220@g4g2000hsf.googlegroup
s.com...

> zrozumiałem tylko tyle, że kłócisz sie z kimś o jakąś prawdę
> oczywistą, co raczej nie świadczy o tobie za dobrze, bo jak byś był
> taki bystrzak, za jakiego sie podajesz, odpuściłbyś i nawet nie
> chwalił sie tym, że dałeś się w taką gadkę wciągnąć.

:-)

> widzę, że masz też pretensje do innych, że nie podnieca ich twój intelektualny
> bełkot, i zamiast patrzeć na twoje posty jak na mantrę, oni dalej
> pławią się w szambie swojego egonarcyzmu. przyleciałeś więc z żalem na
> PSP poskarżyć się, jacy to ludzie potrafią być ślepi i nie dostrzegać
> szansy... uzupełnienia braków wiedzy matematycznej z podstawówki?

? ;D

~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~
> taką składnia zdania to już naprawdę świadczy o tym, że mam rację -
> lansujesz sie na mentora :F

Świat Robaka oczami uookie@ wydaje się być nie tylko groteskowy
ale zabawny, dzięki spłaszczeniu i spłyceniu interpersonalnymi emocjami. :)

> i nie wklejaj moich odpowiedzi na inne grupy; nie życzę sobie służyć
> ci jako tło dla twojego spektaklu.

Przykro mi, ale Internet jest jeden, a JA lojalnie uprzedzam swoich rozmówców,
że własne posty kopiuję tam gdzie chcę. Faktycznie z jednym masz Pan rację:
Pańskie słowa są rzeczywistym tłem dla mojego spektaklu,
podobnie jak reszta z dzielenia podczas zapisu liczby 1/3 w postaci
ułamka dziesiętnego. Wszyscy wiedzą, że ta reszta przenosi się na kolejne
miejsca i nikt nie protestuje, że w zapisie 0,(3) tej reszty nie ma.
Żeby jej nie było - musiałaby WYJŚĆ ponad nieskończoność. :)

Po przeczytaniu powyższego możesz Pan spokojnie skoczyć mi do oczu.
Zrozumiem. :)
. . .
Mądrość nie jest towarem - reklamuje się SAMA. ;-)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na pl-sci-matematyka
~>°<~