Slyszeliscie?

31. Data: 2020-12-10 13:54:26

Temat: Re: Slyszeliscie?
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2020 o 13:28, gazebo pisze:

> osobiscie zgadzam sie z toba

Ale jak sam widzisz nasza zgoda nie wystarcza temu trzeciemu, który
postanowił że będzie inaczej...

32. Data: 2020-12-10 16:13:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2020 o 12:54, trybun pisze:

> Ale jak sam widzisz nasza zgoda nie wystarcza temu trzeciemu, który
> postanowił że będzie inaczej...

z tym tez sie zgadzam

--
gazebo

33. Data: 2020-12-10 20:34:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.11.2020 o 09:50, trybun pisze:

> Dobre pytanie - co zrobi (może zrobić) lekarz gdy dowie się że pacjent
> nie bierze leków które mu przepisał..

Nic.

Ewa

34. Data: 2020-12-11 10:26:43

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2020 o 16:13, gazebo pisze:

> z tym tez sie zgadzam

Czyli z czym konkretnie - ma twoja zgodę i ten trzeci czy jej nie ma?

35. Data: 2020-12-11 10:27:23

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2020 o 20:34, FEniks pisze:

> Nic.
>
> Ewa

"Więcej nie chcę widzieć pana/pani w swoim gabinecie", to nie cytat z
twórczości Adama Mickiewicza.

36. Data: 2020-12-11 11:01:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.12.2020 o 10:27, trybun pisze:

> "Więcej nie chcę widzieć pana/pani w swoim gabinecie", to nie cytat z
> twórczości Adama Mickiewicza.

To po co tam chodzisz, skoro nie chcesz brać leków, które przepisał?
Na kawę i pogadać o starych samolotach?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2020-12-11 14:46:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> "Więcej nie chcę widzieć pana/pani w swoim gabinecie", to nie cytat z
> twórczości Adama Mickiewicza.

Czyli lekarz chce zrealizować dokładnie to, co napisałam powyżej. Czego
chcesz więcej, skoro jego zaleceń i tak nie przyjmujesz?

Ewa

38. Data: 2020-12-11 18:33:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/12/2020 o 09:26, trybun pisze:

> Czyli z czym konkretnie - ma twoja zgodę i ten trzeci czy jej nie ma?

z twoim stwierdzeniem, nie komplikuj

--
gazebo

39. Data: 2020-12-11 18:35:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/12/2020 o 09:27, trybun pisze:

> "Więcej nie chcę widzieć pana/pani w swoim gabinecie", to nie cytat z
> twórczości Adama Mickiewicza.

no patriota ten Mickiewicz

--
gazebo

40. Data: 2020-12-13 18:21:22

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.12.2020 o 18:33, gazebo pisze:

> z twoim stwierdzeniem, nie komplikuj

Jasne, chciałem się tylko upewnić.

Moja chata z kraja
no nie mogie Olaf, normalnie nie mogie