Smagła raz jeszcze

1. Data: 2004-09-08 19:00:00

Temat: Smagła raz jeszcze
Od: "Brytyjka" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracuję jako początkująca modelka i właśnie podpisałam umowę na zdjęcia
strojów damskich do gry w golfa. Wymogiem jest opalona skóra. Zleceniodawca
funduje mi w tym celu seanse w solarium, ale ja krzyczę na sam widok kabiny,
nie chcę o tym słyszeć, więc muszę spełnić wymóg opalenizny we własnym
zakresie. Samoopalacze odpadają ze względu na to, że brudzą, tak więc
dziewczyny, co nie brudzi? daje efekt intensywnej, ciemnej opalenizny (jestem
brunetką, pasuje mi) i pokrywa na tyle równomiernie, żebym nie musiała się
stresować tym, że udo jest ciemniejsze od łokcia. Help!!!

1. Data: 2004-09-08 19:27:51

Temat: Re: Smagła raz jeszcze
Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brytyjka" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> brunetką, pasuje mi) i pokrywa na tyle równomiernie, żebym nie musiała się
> stresować tym, że udo jest ciemniejsze od łokcia. Help!!!

ziaja balsam brązujący sopot
jestem zadowolona
nie brudzi, ale musisz trochę odczekać zanim założysz ubranie

natalia

1. Data: 2004-09-08 19:35:40

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brunetką, pasuje mi) i pokrywa na tyle równomiernie, żebym nie musiała się
> stresować tym, że udo jest ciemniejsze od łokcia. Help!!!

Photoshop;-)

pzdr,
Aga

1. Data: 2004-09-08 19:52:04

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga.p wrote:

> Photoshop;-)

Wizażystka z farbką lub podkładem brązującym:-) Ubrania z sesji się
pierze i wyprzedaje - jak się nie wybrudzą samoopalaczem to innymi
kosmetykami albo w trakcie sesji czymś tam.
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-09-08 20:47:31

Od: b...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za odpowiedzi. Nie wiedziałam, że nie muszę się aż tak stresować tymi
ciuchami, mimo wszystko wolałabym nie sprawiać nikomu kłopotu i ich nie
brudzić.
Zdjęcia mają obejmować całą sylwetkę. Więc jeżeli zastosuję balsam Ziaji to co
z twarzą? A jeżeli wizażystka pomoże mi z twarzą to co pocznę z bladym ciałem?
Proszę o coś do twarzy i ciała zarazem.
Dzięki.

1. Data: 2004-09-08 20:58:48

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@v...pl wrote:

> [...]
> z twarzą? A jeżeli wizażystka pomoże mi z twarzą to co pocznę z bladym ciałem?

Seria Sopot z Ziaji ma i balsam do ciala, i krem brazujacy do twarzy,
tez polecam te serie :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-09-08 21:38:39

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@v...pl:

> Zdjęcia mają obejmować całą sylwetkę. Więc jeżeli zastosuję balsam Ziaji to co
> z twarzą?

Jest i balsam do ciala i krem do twarzy. Tyle ze obawiam sie, ze za pomoca
Ziai nie osiagniesz efektu, o ktory Ci chodzi - będziesz lekko opalona,
ale nie smagla. Ja bardzo lubie te serie, ale wlasnie glownie dlatego, ze
efekt jest bardzo delikatny, ale do Twoich zdjec moze byc za malo widoczny.

Inna sprawa, ze Ziaja nie jest droga, wiec mozesz kupic i sprobowac, nawet jak
sie teraz nie przyda, to zostanie Ci samoopalacz na neutralniejsze niz
sesja zdjeciowa okazje.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-09-09 05:04:55

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sep 2004 21:00:00 +0200, in pl.rec.uroda "Brytyjka"
<b...@v...pl> wrote in <4...@n...onet.pl>:

> [...]
>brunetką, pasuje mi) i pokrywa na tyle równomiernie, żebym nie musiała się
>stresować tym, że udo jest ciemniejsze od łokcia. Help!!!

niech Ci zatem zafunfuje spray tan, czy jak to się tam nazywa. efekt
jest głównie następnego dnia po zabiegu i może jeszcze dzień później,
więc do normalnego życia w ogóle bez sensu moim zdaniem, ale na sesję
- czemu nie. masa salonów to robi - parę adresów w Warszawie mogę Ci
podać.

an.

1. Data: 2004-09-09 06:17:41

Od: "Anna Pabjańczyk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o coś do twarzy i ciała zarazem.

Polecam żel samopoalający Loreala Sublime Bronze (ok.40 zł).

Dla mnie rewelacja. Potrzebowałam czegoś opalającego aby być pięknie opaloną
na swój własny ślub.
Stosowałam wcześniej kiedyś tam różne samoopalacze m.in. Sopot Ziaji (zbyt
leki efekt, bardziej pomarańczowy niż naturalny odcień) i żaden mi nie
odpowiadał zanim nie spotkałam Loreala.
Po kilkakrotnym użyciu skóra jest mocno opalona, wygląda bardzo naturalnie,
jak przywieziona znad morza:)
Żel świetnie sprawdza sie na twarzy. Zawsze miałam z tym problem ponieważ
inne samoopalacze albo ją podrażniały, albo przetłuszczały, zostawiały
niemiłe "mazie" na twarzy.
Jesli zastosujesz kilka dni przed sesją ubrania sie nie pobrudzą.
Moja śnieżnobiała suknia jest czysta:)

Pomysł ze spray tan też moze być b.dobrym rozwiązaniem. Sama miałam sie o to
pokusić gdybym nic innego dobrego nie znalazła.

Pozdrawiam
Anna P.

1. Data: 2004-09-09 08:55:37

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale nie smagla. Ja bardzo lubie te serie, ale wlasnie glownie dlatego, ze
> efekt jest bardzo delikatny, ale do Twoich zdjec moze byc za malo

a u mnie efekt jest nawet dośc mocny
tzn skóra jest brązowa, ładny odcień, żadnych nacieków
inna rzecz że mam dość ciemny naturalny kolor skóry
natalia

Dior iod - radiant sorbet for eyes
Barbara - odezwij sie
Trening w kapsule Hypoxi Trainer -gdzie w Krakowie?
ad. testerow jeszcze
nivea - tusz - proszę o opinie