Smagła raz jeszcze

From: "Brytyjka" <b...@v...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Smagła raz jeszcze
Date: 8 Sep 2004 21:00:00 +0200

Pracuję jako początkująca modelka i właśnie podpisałam umowę na zdjęcia
strojów damskich do gry w golfa. Wymogiem jest opalona skóra. Zleceniodawca
funduje mi w tym celu seanse w solarium, ale ja krzyczę na sam widok kabiny,
nie chcę o tym słyszeć, więc muszę spełnić wymóg opalenizny we własnym
zakresie. Samoopalacze odpadają ze względu na to, że brudzą, tak więc
dziewczyny, co nie brudzi? daje efekt intensywnej, ciemnej opalenizny (jestem
brunetką, pasuje mi) i pokrywa na tyle równomiernie, żebym nie musiała się
stresować tym, że udo jest ciemniejsze od łokcia. Help!!!