Smak spermy

11. Data: 2005-12-23 21:58:44

Temat: Re: Smak spermy
Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz tez udać się do fabryki koncentratów pomidorowych "Pudliszki" i
poprosić o worek benzoeasanu sodu. Ponoć świetny konserwant. Do tego
glutaminian sodu możesz wyekstrahowac z paru torebek "Gorącego Kubka"
Knorr - uzywany jest jako wzmacniacz smaku. Brac dwie łyżeczki na godzinę
przed planowanym onanizmem.

12. Data: 2005-12-23 22:08:46

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> - Jak to wytruskuje, tom już nieraz widziala, ale jak oni to tankują,
> to nigdy!

Dobre ;)

--
Pozdrawiam Norbert

13. Data: 2005-12-23 22:57:12

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - Jak to wytruskuje, tom już nieraz widziala, ale jak oni to tankują,
> to nigdy!

Hahaha :P Podoba mi sie.

14. Data: 2005-12-23 22:58:29

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> forum internetowym dotyczacym tej kwesti doszedlem do wniosku, ze od dzis
> postaram sie aby smakowala ona jak najlepiej. Doczytalem sie tam ze
> najlepszy smak osiaga sie po ananasach i tu moje pytanie szczegolnie do
> kobiet - czy faktycznie jest to prawda? oraz jesli to prawda kiedy nalezy
> sie tych ananaskow najesc i w jakiej ilosci by ten cel osiagnac? A moze sa
> jeszcze jakies potrawy lub owoce ktore w jeszcze wiekszym stopni wplywaja na
> wysmienity smak naszych meskich nektarow?
> dziekujac za wskazowki zycze Wesolych Swiat!

Pieeerdoly jakies opowiadasz chopie! :P

15. Data: 2005-12-23 23:00:26

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości

> wysmienity smak naszych meskich nektarow?

Nie mogę nie zapytac - próbowales ze uważasz, że wyśmienity?:-) Poza tym ta
liczba mnoga sugeruje, ze probowales nie tylko, ze tak powiem, ze swojego
zródelka?:-)

HaNkA

16. Data: 2005-12-23 23:03:14

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał w
wiadomości news:dohvc1$7ka$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
>
> Nie mogę nie zapytac - próbowales ze uważasz, że wyśmienity?:-) Poza tym
> ta liczba mnoga sugeruje, ze probowales nie tylko, ze tak powiem, ze

No wiesz ;->

Seco

17. Data: 2005-12-23 23:20:16

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wiesz ;->
>
> Seco

hehe spoko trzy razy dziennie
ps. a co nie smakuje ci ze podwazasz wysmienitosc??

18. Data: 2005-12-23 23:41:19

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> nastepny debil do kolekcji
> duzo was jeszcze mamusia ma?

przede wszystkim ciebie. zatem mery xmas :P
a na powaznie - poeksperymentujj z migdalami skoro nie uzywasz gumek
smakowych. pozostale sposoby to raczej sagi erotomanow opowiadaczy :)
btw grupa 3majaca kciuki mnie rozbroila (zwalszcza w dniu koronacji) :D

--
pozdro
ape

19. Data: 2005-12-23 23:55:23

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe spoko trzy razy dziennie

Strach pomyślec, co będziesz miał jutro na Wigilię:-))

> ps. a co nie smakuje ci ze podwazasz wysmienitosc??

W odróznieniu od Ciebie nie prowadzę szerokozakrojonych badań
organoleptycznych:-) Zostawie to takim entuzjastom jak Ty:-))

HaNkA

20. Data: 2005-12-24 08:06:09

Od: "Maluszek" <x...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czemu Wy nie potraficie normalnie odpowiedzieć ? Na to wychodzi że ta grupa
dyskusyjna to DZIECINADA, tzn. Wy nią jesteście... Chłopak się normalnie
pyta i prosi o normalną odpowiedzieć a nie o głupkowate docinki.

Pozdr i życzę Spokojnych Świąt

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał w
wiadomości news:doi2ii$eh4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
>
> W odróznieniu od Ciebie nie prowadzę szerokozakrojonych badań
> organoleptycznych:-) Zostawie to takim entuzjastom jak Ty:-))

bol gałki ocznej
Elbląg - zatrudnię lekarza stomatologa
uraz kregoslupa na swieta
Pocenie w nocy pomimo zimna