Smak spermy

21. Data: 2005-12-24 08:19:27

Temat: Re: Smak spermy
Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przede wszystkim ciebie. zatem mery xmas :P

dzieki :/

> a na powaznie - poeksperymentujj z migdalami skoro nie uzywasz gumek
> smakowych. pozostale sposoby to raczej sagi erotomanow opowiadaczy :)
> btw grupa 3majaca kciuki mnie rozbroila (zwalszcza w dniu koronacji) :D
>
> --
> pozdro
> ape

chyba sie nie zrozumielismy... bo smakowe gumki przy lykaniu spermy nic nie
daja
a migdaly hmmm pokosztujemy pokosztujemy ;)

22. Data: 2005-12-24 08:21:18

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W odróznieniu od Ciebie nie prowadzę szerokozakrojonych badań
> organoleptycznych:-) Zostawie to takim entuzjastom jak Ty:-))
>
> HaNkA

pierwsze primo to nie badania tylko udoskonalanie tego i owego
drugie primo bardzo Ci Haniu wspolczuje bo nie wiesz co tracisz ;)

23. Data: 2005-12-24 08:23:33

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maluszek" <x...@N...pl> napisał w wiadomości
> Czemu Wy nie potraficie normalnie odpowiedzieć ? Na to wychodzi że ta
grupa
> dyskusyjna to DZIECINADA, tzn. Wy nią jesteście... Chłopak się normalnie
> pyta i prosi o normalną odpowiedzieć a nie o głupkowate docinki.
>
> Pozdr i życzę Spokojnych Świąt

nareszcie inteligentny czlowiek sie odezwal (poza Justynka wczoraj)... ;)

24. Data: 2005-12-24 08:54:02

Od: "Maluszek" <x...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

no dokładnie !! Nie wiesz co tracisz :) HANIU <hehehe>

25. Data: 2005-12-24 08:57:24

Od: "Maluszek" <x...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja poczekam aż Ci co pisali raczej negatywne odpowiedzi na Twój post
Maaciek, o coś się zapytają... z chęcią ich zrównam z ziemią !!!!! Bo
pytać...to nie grzech ! Więc każdy ma prawo się zapytać. A takie głupkowate
wypowiedzi nie były konieczne. Mogliście to zachować dla siebie...a nie
robicie z siebie Błaznów.

26. Data: 2005-12-24 09:00:09

Od: blackmoon <c...@d...andThisTOO.com> szukaj wiadomości tego autora

Maaciek napisał(a):

> e tam nie da sie nie zauwazyc... no chyba ze ktos smakuje tylko raz do roku
> ;)

oczywiście, zgadza się... ja robię to przynajmniej dwa w tygodniu ...
dzień bez smakowania to dzień stracony ;)

27. Data: 2005-12-24 09:02:19

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
głupkowate
> wypowiedzi nie były konieczne. Mogliście to zachować dla siebie...a nie

jak dobrze ze wszyscy porzadni ludzie nie wygineli na tym forum!
a co do zrownania z ziemia to doskonaly pomysl bo przeciez kazdy z nas co
jakis czas o cos tam pyta! ;)

28. Data: 2005-12-24 09:19:06

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blackmoon" napisał w wiadomości news:doj316

> oczywiście, zgadza się... ja robię to przynajmniej dwa w tygodniu ...
> dzień bez smakowania to dzień stracony ;)

hmm czyli 5 dni masz straconych? wow ;)

29. Data: 2005-12-24 10:05:23

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maluszek" <x...@N...pl> napisał w wiadomości
> no dokładnie !! Nie wiesz co tracisz :) HANIU <hehehe>

Moze się panowie umówcie na wspólne badania bo widzę, ze macie wspólne
hobby:-))

HaNkA

30. Data: 2005-12-24 10:06:09

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nareszcie inteligentny czlowiek sie odezwal (poza Justynka wczoraj)... ;)

Heh, znaczy się, Ty się do nich nie zaliczasz?:-) Co za samokrytyka....:-)

HaNkA

bol gałki ocznej
Elbląg - zatrudnię lekarza stomatologa
uraz kregoslupa na swieta