Smak spermy

31. Data: 2005-12-24 10:11:49

Temat: Re: Smak spermy
Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał w
wiadomości news:doj6au$99j$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości

;)

> Heh, znaczy się, Ty się do nich nie zaliczasz?:-) Co za samokrytyka....:-)
>
> HaNkA

ja sie nie odzywam... ja pytam robaczku ;)

32. Data: 2005-12-24 10:34:23

Od: "cancer" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Wierzyles w to ze ktos tutaj odpowie na twoje pytanie??
Musisz byc chyba faktycznie czlowieczkiem o luznej czapeczce albo
niedorostkiem.
Napisz prosze jak to smak spermy ma sie do chorob i medycyny ??
Proponuje Ci abys sam sobie sprawdzil kiedy musisz te ananasy jesc czy na
godzine przed waleniem konia czy moze 15 minut po _)).

Ze Swiatecznym pozdrowieniem
Cancer

33. Data: 2005-12-24 10:44:58

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cancer" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Proponuje Ci abys sam sobie sprawdzil kiedy musisz te ananasy jesc czy na
> godzine przed waleniem konia czy moze 15 minut po _)).

cofam pytanie bo widze ze im glebiej w temat tym wiecej debili sie odzywa
a co do walenia konia to wspolczulbym Twojej zonie gdybys to robil wiec nie
insynuuj takich rzeczy skoro nie masz zielonego pojecia o istniejacej
sytuacji

34. Data: 2005-12-24 10:50:36

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno smak spermy zmienia sie zaleznie od przyswajalnych posilkow...

No dobrze, jako, że są święta, odpowiemy raz jeszcze :->

Z tego co kobiety mówią, podobo smak spermy poprawia sie po soku ananasowym.
Ale to podobno.

No a z całą pewnoścą na smak spermy wpływa palenie papierosów, picie dużych
ilości kawy, mięsna dieta.

Pozdrawiam

Seco

35. Data: 2005-12-24 11:01:31

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
wiadomości news:doj8vc$i94$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
ananasowym.
> Ale to podobno.
>
> No a z całą pewnoścą na smak spermy wpływa palenie papierosów, picie

dzieki Bartku!
co prawda wolalbym zeby to kobiety napisaly aczkolwiek Twoje stwierdzenie :
"Z tego co kobiety mówią, podobo......." zaspokaja po czesci moja ciekawosc.
W kazdym razie debilizmowi mowiac basta koncze ten watek, zabieram sie do
picia ananaskow a o efektach po konsultacji z zona zainteresowanych tematem
poinformuje.
A wszystkim niedowartosciowanym piszacym non stop o waleniu konia
wspolczujac po raz kolejny zycze Wesolych Swiat!

36. Data: 2005-12-24 11:04:21

Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości
> Podobno smak spermy zmienia sie zaleznie od [ciach]

1. NTG - jaki zwiazek ma Twoj temat z medycyna?
2. googla zamkneli?
3. wesolych...

37. Data: 2005-12-24 11:13:22

Od: "cancer" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cofam pytanie bo widze ze im glebiej w temat tym wiecej debili sie odzywa

Twoja wypowiedz dalej swiadczy o tym ze jestes niedorostkiem i twoje
myslenie jest niedojrzale.
Proponuje Ci abys wpisal sobie w wyszukiwarke wyraz "debil" i wreszcie
dowiedzial sie ze uzywanie tego wyrazu w tych sytuacjach ktorych tu
stosujesz jest nadwyraz dziwne.

> a co do walenia konia to wspolczulbym Twojej zonie gdybys to robil wiec
> nie
> insynuuj takich rzeczy skoro nie masz zielonego pojecia o istniejacej
> sytuacji

Jakos nie potrafilem sobie wyobrazic abys w inny sposob probowal wlasnej
spermy niz poprzez walenie konia.
Ale zawsze mozesz sprobowac spermy kogos innego,kogos kto zgodzi sie na
twoje eksperymentalne potrzeby.
Staralem Ci tylko wytlumaczyc ze miejsce gdzie zadajesz to dziwne pytanie
jest nieodpowiednie.
Jest to grupa traktujaca o chorobach i medycynie wiec mysle sobie ze wymaga
pewnego okreslonego stylu.

Pozdrawiam
Cancer

38. Data: 2005-12-24 12:02:43

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest nieodpowiednie.
> Jest to grupa traktujaca o chorobach i medycynie wiec mysle sobie ze

po pierwsze to raczej Twoje wypowiedzi swiadcza o niedorostku a dlaczego? to
proste! po pierwsze debilem nazywam osoby ktore
wszystko tak jak i Ty sprowadzaja do walenia konia, po drugie nie wiem czy
wiesz (ale chyba jednak nie skoro o tym tak namietnie piszesz) iz moj watek
powstal w trosce o kobiety a konkretnie o moja zone z checi obdarowywania ja
smacznym nasieniem, a nie jak sobie to inteligentnie tlumaczysz zebym sie
sam tym objadal! ( i jak tu nie nazwac wypowiadajacego sie w taki sposob -
debilem) rotfl
a po drugie ta grupa nie jest pl.sci.choroby tylko pl.sci.medycyna! a nie
wiem czy wiesz ze sperma to tez medycyna
A tak w ogole to dajmy juz spokoj bo co miales sie dowiedziec to sie
dowiedzialem! a dzisiaj nie jest dzien by sie klocic
Pozdrawiam Ciebie i Twoja malzonke, ktora jak sie domyslam jest idealnym
testerem

39. Data: 2005-12-24 12:48:15

Od: "cancer" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko tak jak i Ty sprowadzaja do walenia konia, po drugie nie wiem czy
> wiesz (ale chyba jednak nie skoro o tym tak namietnie piszesz) iz moj

To jak ty nazywasz osoby debilem, nie ma tu zadnego znaczenia.
Kazdy wyraz ma okreslone znaczenie, wiec nazywaj ludzi okresleniami zgodnymi
z kanonami.
Nie uzuwaj znaczenia slow, ktorych nie rozumiesz.

> [...]
> sam tym objadal! ( i jak tu nie nazwac wypowiadajacego sie w taki sposob -

Skoro troszczyles sie o zone, to chyba najlepiej jak ja zapytasz o to jak
smakuje twoje nasienie i kiedy i jaki smak jej odpowiada, a nie pytasz sie o
to na grupie dyskusyjnej, ktora traktuje calkiem o innych sprawach.

> a po drugie ta grupa nie jest pl.sci.choroby tylko pl.sci.medycyna! a nie
> wiem czy wiesz ze sperma to tez medycyna

Medycyna jest nauką obejmującą całość wiedzy o zdrowiu i chorobach oraz o
sposobie leczenia i zapobiegania.
Naprawde nie wiem, jak sie to ma do twego nasienia i jego smaku.
Proponuje Ci grupe alt.pl.seks tam na pewno odpowiedza chetnie na twoje
pytanie i bez sarkazmu, bo tam sie o tym pisze.

> [...]
> dowiedzialem! a dzisiaj nie jest dzien by sie klocic
> Pozdrawiam Ciebie i Twoja malzonke, ktora jak sie domyslam jest idealnym

Nie mialem zadnego celu klocic sie z Toba.
To jest grupa dyskusyjna i na niej sie dyskutuje.
Faktycznie ze nie na temat, no ale to wlasnie nalezalo wyjasnic.
Pozdrawiam Ciebie Serdecznie, Zycze Wesolych Swiat
A twojej Zonie zycze najlepszych smakow twego nasienia w nowym roku_))
Cancer

40. Data: 2005-12-24 14:11:00

Od: blackmoon <c...@d...andThisTOO.com> szukaj wiadomości tego autora

> hmm czyli 5 dni masz straconych? wow ;)

przecież zaznaczyłem, że PRZYNAJMNIEJ :)... może tak : na pewno 2 nie
mam straconych ;D

bol gałki ocznej
Elbląg - zatrudnię lekarza stomatologa
uraz kregoslupa na swieta