Smak spermy

41. Data: 2005-12-24 14:14:53

Temat: Re: Smak spermy
Od: blackmoon <c...@d...andThisTOO.com> szukaj wiadomości tego autora

Maaciek napisał(a):

> głupkowate

> jak dobrze ze wszyscy porzadni ludzie nie wygineli na tym forum!
> a co do zrownania z ziemia to doskonaly pomysl bo przeciez kazdy z nas co
> jakis czas o cos tam pyta! ;)

ale tutaj na 200% nie ma problemu. masturbujesz się codziennie i
codziennie smakujesz swoje nasienie ... zmieniasz dietę i rówinież
wykonujesz powyższe czynności ... masz odpowiedź z najlepszego źródła,
jakie to możlie- od siebie.

przyjemniej i smacznej pracy.
Blaki

42. Data: 2005-12-24 14:17:28

Od: blackmoon <c...@d...andThisTOO.com> szukaj wiadomości tego autora

Maaciek napisał(a):
> Użytkownik "cancer" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> cofam pytanie bo widze ze im glebiej w temat tym wiecej debili sie odzywa
> a co do walenia konia to wspolczulbym Twojej zonie gdybys to robil wiec nie
> insynuuj takich rzeczy skoro nie masz zielonego pojecia o istniejacej
> sytuacji

Masturbacja nawet w stałym związku jest całkowicie naturalna i robi to
prawie 30 % partnerów - tak męskich jak i żeńskich; nie ma niczego
wspólnego z NIESATYSFAKCJONOWANIEM partnera, a może być częścią wspólnej
gry erotycznej. Polecam odp. pordęczniki i statystyki.

PS. Walenie konia to takie laickie... może mastrubacja, onanizowanie się
... te pojęcia brzmią ładniej i subtelniej

43. Data: 2005-12-24 14:57:45

Od: "Neo" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>onanizmem.

....onanizowaniem

44. Data: 2005-12-24 15:07:22

Od: "egomaniac" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał:

> Podobno smak spermy [..]

Ja uważam, że można potraktować Twój post dwojako - jako NTG albo jako
rodzaj zaburzenia seksualnego -hygrofilię. Twój zapał jednak utwierdza mnie
w przekonaniu co do drugiego przypadku. Wskazuje na to też m.in.
wykluczająca spełnienianie biologicznej (prokreacja) funkcji nasienia.
Zalecam Ci w związku z tym dyskusję z seksuologiem na wyłączność.

P.S. Jeśli poczułeś się urażony i uważasz, że miałem na celu znieważenie
Twojej osoby, to zainteresuj się pojęciem normy w seksuologii. Porównaj
sobie elementy zachowania patologicznego z definiowanym jako normalnym, a
będziesz mógł się o tym przekonać, że tylko chcę Ci pomóc.

Spokojnych świąt.

45. Data: 2005-12-24 15:12:25

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blackmoon" napisał w wiadomości

> [...]
> wspólnego z NIESATYSFAKCJONOWANIEM partnera, a może być częścią wspólnej
> gry erotycznej. Polecam odp. pordęczniki i statystyki.

tego nie zaprzeczam! ale co innego bylo zawarte w postach a co innego
masturbacja jako gra wstepna
Nie mylilbym (jak to ladnie pisali co poniektorzy) walenia konia w celach
konsumpcji i delektacji smaku z grą wstepna!

46. Data: 2005-12-24 15:16:14

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "egomaniac" napisał w wiadomości

> [...]
> sobie elementy zachowania patologicznego z definiowanym jako normalnym, a
> będziesz mógł się o tym przekonać, że tylko chcę Ci pomóc.

urazony? hehe raczej rozbawiony do lez co tez to ludzie potrafia wykrzesac i
jakie wnioski wysnuc ze zwyklego pytania ;)
Domniemuje ze Ty swojej zonie pakujesz ptaka bez zenady w usta i guzik Cie
obchodzi czy jej to smakuje czy nie
poprostu kazdy kolejny post rzuca mnie na kolana!
spokojnych...

47. Data: 2005-12-24 15:40:56

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

NTG Trollu - > www.google.com
Musisz uzyc slow: taste, sperm, semen, diet, food, imrovement w odpowiedniej
kombinacji.
pierwszy lepszy link z brzegu daje chocby to:
http://ezinearticles.com/?Semen---Sperm-Taste-Improv
ement-Tips&id=7858
Nie czytalem bo mi sie nie chce ale moze ciebie ucieszy.

EOT
Dziwi mnie ze wiekszosci sprawia radosc wdawanie sie w ten flejm.

--
Pozdrawiam Norbert

48. Data: 2005-12-24 15:56:00

Od: "Mariusz" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

iz moj watek
| powstal w trosce o kobiety a konkretnie o moja zone z checi obdarowywania
ja
| smacznym nasieniem, a nie jak sobie to inteligentnie tlumaczysz zebym sie
| sam tym objadal!

1. NTG
2. pl.rec.kuchnia
3.zdrowych, spokojnych i smacznych świąt ;)

49. Data: 2005-12-24 17:50:57

Od: "Jacek S." <s...@z...avr> szukaj wiadomości tego autora

Maluszek wrote:
> Ja poczekam aż Ci co pisali raczej negatywne odpowiedzi na Twój post
> Maaciek, o coś się zapytają... z chęcią ich zrównam z ziemią !!!!!

Z poziomu KF'a będzie Ci trudno... Ale nie pękaj - nie zostajesz tam sam -
razem z Tobą polecial Twój kolega - degustator nasion wszelkiego rodzaju :)
--
Jacek S.

50. Data: 2005-12-24 19:25:10

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości

> ja sie nie odzywam... ja pytam robaczku ;)

teraz tez?:-)) Jakos nie widzę tu żadnego pytania

HaNkA

bol gałki ocznej
Elbląg - zatrudnię lekarza stomatologa
uraz kregoslupa na swieta