Smak spermy

71. Data: 2005-12-26 13:08:49

Temat: Re: Smak spermy
Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blackmoon"
<c...@d...and
ThisTOO.com> napisał w
wiadomości news:domp90$fdv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Poza tym: kolorowe pisemka b. często poruszaja ten problem, wieć nie rozumiem:
> kompleksów, wychowania katolickiego ...

Wiesz czego ja nie rozumiem, że faceci są tak skoncentrowani na sobie,
a nie zastanawiają się np. nad faktem jak im smakuje kobieta, po zjedzeniu
świątecznych potraw :-) Cholera nie mogłam powstrzymać się.
Ups zapomniałam może nie mają orientacji hetero.
Masoneczka

72. Data: 2005-12-26 13:10:56

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości
> Dziwi mnie ze wiekszosci sprawia radosc wdawanie sie w ten flejm.

Wiesz mnie nie, temat seksu to dla ludzi numer 1, pomimo iż nie
przyznają się do tego oficjalnie, tylu niewinnych chodzi po tym
świecie. Ile postów wpływa na grupę o seksie.
Masoneczka

73. Data: 2005-12-27 10:44:15

Od: Raf256 <s...@r...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

cancer <domudj$s7b$1@nemesis.news.tpi.pl> Sunday 25 of December 2005 21:12

> Problem jest tylko jeden Raf256 nienawidzi ludzi

Dlatego napisałem 20 durnych postów w odpowiedzi na proste pytanie?

--
Rafał Maj

74. Data: 2005-12-27 10:45:31

Od: Raf256 <s...@r...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Guzik <domulm$suq$1@nemesis.news.tpi.pl> Sunday 25 of December 2005 21:14

> wyluzuj , rafałek już tak ma.... wszędzie węszy katolicki spisek...

Guziczku mój - durne uwagi niektórych grupowiczy w tym wątku... jeśli nie
opacznie pojętemu wychowaniu katolickiemu je przypisywać to czemu? Ale
niech Ci będzie - po prostu grupowicze są złośliwi/zazdroszczą/są
sfrustrowani. Lepiej?

--
Rafał Maj

75. Data: 2005-12-27 10:46:14