Re: Smerfy2

From: "Chiron" <i...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Smerfy2
Date: Mon, 16 Sep 2013 07:29:38 +0200

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:xpggga2fh9tj.eavc1sqwz7sp.dlg@40tude.net...

> Dokładnie Chirku... Nic się nie dzieje bez przyczyny. Jednak jeśli ta się
> pojawi, wszystko może się zadziać i zmienić. Jeśli człowiek tego chce.
> Jeśli ma motywację. Człowiek może się zmienić, i nie wmówisz mi, że Ty w
> nie wierzysz :) Owszem, czasami trzeba na tę zmianę bardzo cieżko
> pracować, ale jest ona możliwa. Wierzę w to.
Ależ dokładnie tak uważam:-). Z tego, co Ewa napisała wywnioskowałem, że po
prostu ktoś był w toksycznym związku- odszedł- i wszedł w nowy związek, tym
razem nietoksyczny. Brakuje powodu, dla którego to miało by nastąpić.

> No ok. Ale dzieci nie są niczemu winne, a to niestety właśnie one
> najczęściej są świadkami negatywnych uwag dotyczących ich rodzin.
No ale przekonywanie ich, że mają normalne rodziny i wymyślanie w tym celu
chwytliwych nazw to chwyt handlowy, pozwalający "sprzedać towar".
Jednocześnie zakłamujący rzeczywistość.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron