Smerfy2

51. Data: 2013-09-16 09:53:18

Temat: Re: Smerfy2
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-16 07:23, Chiron pisze:

> No- strasznie się zradykalizowałaś
> :D

No, gangrena ma to do siebie, że się bardzo szybko rozprzestrzenia. :/

Ewa

52. Data: 2013-09-16 12:39:28

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wiesz, Dolly na pewno się mocno starała. :)

może za bardzo ?
może celowała w inny tzw. "target" :)))))

w każdym razie - nie wyszło :)))

> Miłe, ale to nie tylko to. Po prostu jakoś nigdy nie podchodziło mi
> country. :)

aha ... całkiem możliwe :)))

ja z zasady nie zwracałem uwagi na wykonawców i style
- albo mi coś podchodzilo albo nie.
Zwykle - nagrywalem z radia na taśme - wycinajac zapowiedzi
i w efekcie nawet nie wiedzialem kto tam sie produkuje :))))

ale jak to klasyk podpowiada - "czas wszystko zmienia" :)))))

53. Data: 2013-09-16 12:47:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-16 12:39, kali pisze:

> ale jak to klasyk podpowiada - "czas wszystko zmienia" :)))))

Bez wątpienia. :)))

Ewa

54. Data: 2013-09-16 13:35:53

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wymagający jesteś. ;)
>
> A ja - wstyd się przyznać - nie znałam tego. Dolly to tylko z oddychania
> i ogólnie z imidżu znałam, nie kojarzyłam z żadną konkretną piosenką.

A ja z jedną: I will always love you.
Klasyka country.

55. Data: 2013-09-16 13:45:43

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-09-15 14:18, obywatel kali uprzejmie donosi:

> o resztkach/starzyźnie :
> http://www.youtube.com/watch?v=GnuLnz09Tbw&feature=p
layer_detailpage

> o zdolnościach do szycia :
> http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=Wv4NBF8nQvs

> :))))

Dziękuję.

56. Data: 2013-09-16 14:44:01

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ge&v=Wv4NBF8nQvs

> Dziękuję.

> Ja tam nie jestem socjopatą. Umiem doskonale udawać, że lubię ludzi.

proszę uprzejmie :)))

57. Data: 2013-09-17 09:06:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-16 13:35, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-09-15 23:29, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> A ja z jedną: I will always love you.

Mi tu.

> Klasyka country.

Lekko sPOPowana. Ale stwierdzam, że bardziej podoba mi się wersja
oryginalna, taka jakaś bardziej miętka i przekonująca.

Ewa

58. Data: 2013-09-17 16:01:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Sep 2013 12:20:28 +0200, Trybun napisał(a):

> No właśnie, za komuny bajki to sympatyczny Reksio, Wróbelek Ćwirk itd.
> Dzisiaj zalew zagranicznej szmiry w których powstacie to jakieś
> szkaradne potworki. Komu do diabła decyduje o tym żeby coś takiego
> pokazywać w Polsce dzieciom?

WOLNY RYNEK.
:-(

59. Data: 2013-09-17 16:28:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Sep 2013 19:44:05 +0200, FEniks napisał(a):

> Więc przypomnę:

> Ewa

Dziś omija się to niewygodne (tzn nie po linii) okreslenie, zastępując je
"rodziną tradycyjną"... Phhhh.

60. Data: 2013-09-17 16:28:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Sep 2013 20:02:58 +0200, Chiron napisał(a):

> No i?...W różnych rodzinach występują różne problemy. Chodzi o to, żeby
> budować zdrową rodzinę. Rodzina, w której są ludzie z rozbitych rodzin- nie
> jest zdrową rodziną.

Oczywiście.

Sprzeczności
Poganie zaatakowali katolików film wstrząsający
Święty koszmar
Dlaczego nie rodzą?
...i na do widzenia.