Smerfy2

71. Data: 2013-09-21 17:56:37

Temat: Re: Smerfy2
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Sep 2013 11:13:56 +0200, Trybun napisał(a):

> Jaki on tam wolny...

To pojęcie ekonomiczne, więc... :-(((

72. Data: 2013-09-21 18:05:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Sep 2013 14:11:56 +0200, Fragile napisał(a):

> Czy konieczne
> jest zasypywanie małych dzieci etykietkami z jednoczesnym wpajaniem im, że
> oto one są z rodzin nienormalnych, podczas gdy dzieci te mogą czuć się
> naprawdę szczęśliwe i kochane w swoich rodzinach, nawet gdy rodzice są
> rozwiedzeni? Czemu to w ogóle służy? Dobru dzieci?

Uporządkowaniu pojęć.
Zeby sie dziecku nie pomyliło kiedyś, jak W KOŃCU wygląda normalna rodzina.

> Jestem przeciwna wszelkiego rodzaju łatkom przyszywanym Bogu ducha winnym
> ludziom, zwłaszcza dzieciom. One i tak często niosą swój 'krzyż' zgotowany
> przez 'dorosłych'. A te, które są szczęśliwe - dlaczego zabierać im to i
> wpajać coś zgoła innego?

Skoro są takie szczęśliwe w nienormalnej rodzinie, to spoko, jeśli ta
rodzina taka wspaniała, to je ochroni. Czyż nie?
:-]

73. Data: 2013-09-21 21:01:01

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> M.
>

> Uogólnianie
> dorastanie w tego typu rodzinach nie jest (nie zwsze) równoznaczne z
> nieszczęśliwym dzieciństwem, z życiem pozbawionym wartości, z
>
> niejednokrotnie zapewnia dziecku szczęśliwe dzieciństo, doratsanie zas w
> pełnej, biologicznej rodzinie nie zawsze to zapewnia
>
> Czyli lepiej jest bombardować dzieci
> A czy w ogóle konieczne jest szufladkowanie tego typu rodzin? Określanie
> ich jako normalne czy nienormalne? Zasypywanie małych dzieci etykietkami?
>
> wmawiając cos komuś sprawia się, iż ten ktoś tym się staje.

Ja nie proponuję szufladkowania. Problem opisałem- przypomnę: w czasach,
kiedy jest zdrowe społeczeństwo (raczej: było) istnieje margines rozwodów.
Oczywiście- takie dzieci z rozbitych rodzin czują się z tego powodu
niedowartościowane- ale nikt normalny im tego nie wypomina. Sytuacja się
zmienia diametralnie, kiedy to ilościowo trwałe małżeństwa stają się
marginesem. Zanikają więzi, ludzie nei potrafią tworzyć trwałych związków.
Obserwujemy to teraz. I w takiej sytuacji nasi demiurdzy wymyślają- w sposób
jaki uczą na kursach dla handlowców (coś się nie sprzedaje- to wymyśl temu
fajną nazwę)- pojęcie "rodzina patchworkowa" na coś, co jest najczęściej
patologią, rodziną rozbitą. Przekazują sygnał: nie macie się czym
przejmować. Przeciwnie. Powinniście być z tego dumni, że macie kilku
tatusiów i kilka mam.
To_jest_chore.
Na myśl mi przychodzi USA i ich praktykowana od lat "poprawność polityczna"-
czyli syfilis intelektualny. W jej to ramach wymyślono już w latach
siedemdziesiątych całą otoczkę jak to fajnie być głuchym- niby po to, żeby
osłodzić takim biednym ludziom życie. Niestety- część z nich zaczęła w to
wierzyć- izolując się od ludzi słyszących- choćby mentalnie. Pojawiły się
próby zamawiania w klinikach dzieci...głuchych (to znaczy: kobieta głucha
chciała zajść w ciążę ze swoim głuchym mężem i urodzić głuche dziecko).
Głusi, mający głuche dzieci- zabraniali im np operacyjnego wszczepienia
implantu, ktory umożliwia słyszenie (nawet nakręcono o tym film- jak
najbardziej oparty na faktach), etc, itd.

Czy widzisz analogię?

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

Sprzeczności
Poganie zaatakowali katolików film wstrząsający
Święty koszmar
Dlaczego nie rodzą?
...i na do widzenia.