Re: Śmierć Andrzeja Samsona

Data: 2009-03-11 08:24:01
Temat: Re: Śmierć Andrzeja Samsona
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

Dla mnie , ( a nie interesowałam się sprawą wcześniej, wnioski opieram
tylko na tej dyskusji),
bardzo winni byli rodzice dzieci.
To oni wcześniej nie wiedzieli?
Nie rozmawiali z dziećmi? Nie mieli z nimi kontaktu?
Dopiero ze śmietnika się dowiedzieli?
Może sami byli winni, że dzieci musiały być leczone?
A może rodzice byli nie całkiem zdrowi i sami się powinni leczyć, zamiast
wysyłać dzieci?
Odszkodowanie kusiło?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo