Śmierć Andrzeja Samsona

11. Data: 2009-03-10 21:12:05

Temat: Re: Śmierć Andrzeja Samsona
Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STranger" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
news:gp6hmn$59u$1@opal.icpnet.pl...

> Tłumaczył, że to jego metoda terapeutyczna, czy taka ewentualność została
> poważnie rozważona przez dziennikarzy, Sąd i opinię publiczną?

"Rodzice opowiadają o tym, co czuli kiedy zobaczyli fotografie
przedstawiające dzieci. - To było szokujące kiedy widzisz dzieciaka
usmarowanego wiadomo czym - bo ejakulacja była na jego twarzy (...). To jest
coś, czego się nie da opisać. Do dzisiaj mnie te zdjęcia spędzają sen z
oczu - mówi jedna z kobiet."

"Opowieści ofiar i ich rodzin są szokujące. - Pamiętam, że dawał mi zabawki,
uczył mnie grać w szachy - relacja jednej z dziewczyn ze spotkań z Samsonem
zaczyna się całkiem normalnie. Jednak już za chwilę opowiada o wydarzeniach,
które od normy odbiegają. - Raz wymyślił, że będziemy bawić się w myszkę.
Jego ręka była myszką. Ja miałam powiedzieć gdzie ta myszka się znajduje. I
tę rękę wsadził do majtek - mówi. Zgodnie z relacją dziewczyny, ręka
psychologa dotarła również pod jej bluzkę. Dziewczyna jest po próbie
samobójczej. Chodzi na terapię."

http://www.tvn24.pl/-1,1588886,0,1,wiadomosc.html

12. Data: 2009-03-10 21:18:28

Od: "Karol" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger <pisz n...@b...pl :

> Mylisz się. Nie wypowiedziałem się w imieniu wszystkich ludzi. Albo nie
> zrozumiałeś kontekstu gramatycznego frazy "wielu potrafiących
> niezależnie myśleć ludzi też tak o tym przypadku
> sobie przynajmniej raz pomyślało, ale w 99 % przypadków ludzie się boją".
> Albo celowo manipulujesz i coś mi próbujesz wmawiać, żeby obronić swoją
> tezę.

ja manipuluje, czy ty? Kto napisal to ponizsze zdanie? Ja czy ty? Skad wiesz
czego sie boi lub nie boi, 99% ludzi?

> Tłumaczył, że to jego metoda terapeutyczna, czy taka ewentualność
> została poważnie rozważona przez dziennikarzy, Sąd i opinię publiczną?

tak sie tlumaczy kazdy przestepca. Nie wiesz o tym czy udajesz, ze nie wiesz?

> Czy są dowody, że rozsyłał te zdjęcia, udostępniał osobom trzecim, czyli
> prawdziwym pedofilom? Jeżeli robił tak, to winny, winny bezdyskusyjnie.

a sa dowody ze ich nie rozsylal? Myslisz, ze tego typu handlarze sa komplenie
nienormalni i pozostawiaja az tak ewidentne slady swojej dzialnosci?
Poczytaj cokolwiek na ten temat, a potem dyskutuj.

> Bezdyskusyjna wina w tym przypadku także.
> Dodać należy, że fakt iż wyrzucił zdjęcia spowodował jego aresztowanie.

..ciekawe dlaczego wyrzucil? odbilo mu zupelnie?

> Nieodpowiedzialność to kolejna bezdyskusyjna jego wina.

aaa...widzisz !

> Pytanie retoryczne zadajesz. Oczywiście, że nikt nie chciałby.
> A czy są dowody, że Samson te zdjęcia przesyłał na jakieś fora
> pedofilskie, że udostępniał je osobom trzecim? Jeżeli tak, to ewidentne
> przestępstwo. Czy robił tak, czy są na to dowody, albo jego zeznania?

tak, sa dowody ze udostepnial. Przeczytaj wywiad z pania prokurator na ten temat.

> Tak, zdaję sobie sprawę.
> A widziałeś kiedyś na żywo dzieci z autyzmem i próbowałeś nawiązać z
> nimi kontakt? Samson na swoją obronę twierdził, że miał sukcesy z
> wydobywaniem dzieci z tego stanu dzięki swoim metodom. Czy to zostało
> zweryfikowane?

owszem widzialem. Ba... sa w chwili obecnej stosowane metody ktore pozwalaja
na leczenie takich dzieci, ale nie az tak idiotycznymi metodami, jakie stosowal
ten chory czlowiek.

> No tak,.. zgoda komisji bioetyki na takie metody. Eh...

oczywiscie ze musi byc zgoda komisji bioetyki, bo wsrod psychologow rowniez nie
wszyscy moga byc normalni.

> Realistycznie patrząc nigdy nikt nie otrzymałby zgody na metody terapii
> aż tak bardzo niekonwencjonalnej, nawet gdyby miał dowody potwierdzające
> skuteczne wyleczenie autyzmu w kilku przypadkach. Oskarżono by takiego
> lekarza o pedofilię i do paki. Tak najłatwiej.

nie otrzymalby zgody, bo to jest metoda anormalna i bardzo traumatyczna dla
dzieci. Jak juz wspomnialem, sa obecnie znane metody rowniez uwzgledniajace
podejscie psychterapeutyczne, ale nie az tak zboczone.

..to napisal ktos, kto sam ma niezle namieszane pod sufitem i kto uwielbia
konfabulowac. To ja tobie proponuje spokojnie przeczytac, to co opowiadaly
dzieci i ich rodzice, na temat kontaktow z tym zalosnym terapeuta.

> Dzieci wychodziły z autyzmu, to jest okoliczność łagodząca czy nie?

nie, to nie jest okolicznosc lagodzaca. Z reszta to twoja opinia, a nie rodzicow
tych dzieci. Powtarzam jeszcze raz, sprobuj sobie wyobrazic w tej sytuacji, ale
twoje, wlasne dziecko.

> Prostak jesteś i tyle.

Wyciales tekst, na ktory odpowiedzialem wlasnie TWOIMI slowami. Sam wiec widzisz
jaki jestes prostak. O prostactwie i prymitywizmie czlowieka ktory zalozyl ten
watek, to sie sam przekonaj przegladajac jego wypowiedzi na tej grupie.

> Pierwszy raz słyszysz?
> Najwidoczniej mało czytałeś/czytujesz, nie interesujesz się sprawami
> spoza głównego oficjalnego nurtu medialnego. Karmisz się tylko papką
> informacyjną z telewizji i tabloidów internetowych.

wlasnie duzo czytuje i wyjatkowo duzo sie interesuje sprawami ktore nie sa po
tzw. linii. Niestety to ty powtarzasz jak papuga to, co ci media klada do glowy.
A sam wilicki, to juz klasyczny przyklad zdalnie sterowanej papugi, do potegi entej.

> Przestępców tak ohydnych jak prawdziwi pedofile tępić należy, to oczywiste.
> Ale trzeba mieć dowody ich winy, żeby nie oskarżać i nie skazywać
> niewinnych ludzi tylko posądzonych o pedofilię. W czasie nagonki i
> histerii medialnej łatwo o nadużycia.

akurat dowodow w przypadku A.S. jest az nadto. Glupio postepowal i glupio skonczyl.

> Przy okazji, pewna historia z życia. Mój kolega jest nauczycielem
> wychowania fizycznego w gimnazjum. Opowiadał mi, że teraz niektóre
> dzieci się tak wycwaniły, że potrafią szantażować nauczycieli WF-u
> pomówieniami o molestowanie seksualne, a nie ma nic bardziej niszczącego
> dla pracy pedagoga od takich oskarżeń. Strasznie to szarga nerwy,
> niewinny nauczyciel się musi tłumaczyć i udowadniać, że nie jest
> wielbłądem. W końcu wychodzi z tego oczyszczony, ale zniszczonych nerwów
> i żalu nikt takiemu człowiekowi nie zwróci.

przykre, ale niestety twoj kolega powinien podziekowac takim nieodpowiedzialnym
ludziom, jak m.innymi ten szalony *terapeuta* A.S.

13. Data: 2009-03-10 21:20:56

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m. wrote:

> [...]
> jest coś, czego się nie da opisać. Do dzisiaj mnie te zdjęcia spędzają sen

ale to nie są zdjęcia jego pacjentów, tylko jakieś ściągnięte zdjęcia z
sieci. Czy się przy nich onanizował, czy po prostu zbierał materiały do
swojej książki o pedofilii - nie wiadomo.

Podobnie jak nie wiadomo, czy ta jedna chyba relacja która go obciąża nie
została wymyślona, żeby dostać dziesiątki tysięcy odszkodowania z majątku
Samsona. Pojawiła się całe lata po tym, jak Samson został oskarżony.
Wcześniej jakoś żadne dziecko (a Samson leczył ich setki) nic takiego
rodzicom nie zgłaszało. Wszystkie te dzieciaki (wszystkie, czyli 2 czy 3)
nagle stały się pokrzywdzone PO znalezieniu tych zdjęć i rozdmuchaniu
sprawy jako "złapaniu pedofila".

14. Data: 2009-03-10 21:57:31

Od: " Karol" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

poniewaz widze, ze w swoim kolejnym poscie wilicki probuje wmawiac, ze zdjecia
dzieci ktore znaleziono na smietniku nie byly zdjeciami dzieci z ktorymi
prowadzil zajecia *terapeutyczne* pan A.S., wklejam link do wywiadu
udzielonego przez pania prokurator, a z ktorego ewidentnie wynika, ze na
zdjeciach jest widoczna reka *terapeuty* oraz potwierdzenie, ze w swoich
*zajeciach terapeutycznych* z dziecmi uzywal m.innymi wibratorow.

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,56640,2907965.html?a
s=1&ias=5

15. Data: 2009-03-11 00:50:52

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol pisze:
> [...]
> udzielonego przez pania prokurator, a z ktorego ewidentnie wynika, ze na
> zdjeciach jest widoczna reka *terapeuty*

Niedokładnie tak. Mowa była o innych zdjęciach z komputera A.S., a nie o
tych zdjęciach znalezionych na śmietniku. Zdjęcia ze śmietnika były
faktycznie zrobione przez niego.

> oraz potwierdzenie, ze w swoich
> *zajeciach terapeutycznych* z dziecmi uzywal m.innymi wibratorow.

Piszesz, że używał wibratorów? To brzmi tak jakby te dzieci gwałcił tymi
wibratorami, a przecież sam prokurator mówi w wywiadzie do którego
podajesz linka, że "udostępniał wibratory". Nie dostrzegasz różnicy
między poziomem winy i przestępstwa?

Cytat wypowiedzi prokuratora:
"ze zdjęć wynika, iż oskarżony udostępniał dzieciom przedmioty o
charakterze pornograficznym, np. wibratory."

> http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,56640,2907965.html?a
s=1&ias=5

Moim zdaniem z wywiadu wynika, ze prokuratura nie miała takich mocnych
dowodów winy.

STranger

16. Data: 2009-03-11 04:50:41

Od: adam_54 <a...@g...pl_spam> szukaj wiadomości tego autora

Karol pisze:

> ludzie potrafiacy w ogole myslec, najpierw sprawdza dokladnie wszystkie
> informacje na dany temat, a potem zastanowia nad tym co publicznie pisza.

Ludzie potrafiący myśleć będą będą dążyli zapewne do zapoznania się z
opinią drugiej strony, w tym również samego zainteresowanego. Ludzie
potrafiący myśleć wiedzą, że mogą się mylić. Ludzie potrafiący myśleć
oraz mający doświadczenie wiedzą, że gazety nie są rzetelnym źródłem
informacji.

> Piszac - staraja sie nie nie wypowiadac w imieniu wszystkich ludzi tak jak
> zrobiles to ty powyzej i rownie *odwazny* w wyglaszaniu przeroznych bredni
> wyssanych z palca wilicki.

Brednie? Jego punt widzenia, który przedstawia publicznie. Nazywasz to
bredniami nie precyzując, co tymi bredniami jest. Zadajesz inne pytania.
Na początku wyraźnie pisze, że cyt. "(bo do końca nie wiadomo jaka była
prawda)"

> .twoj tekst ma wartosc wyjatkowo swiezego GOWNA.

Argument mocny. Tylko że nie wnosi nic do dyskusji. Jak często
dyskutanci uciekają się do tak mocnych argumentów.

pozdr. adam

17. Data: 2009-03-11 05:07:23

Od: adam_54 <a...@g...pl_spam> szukaj wiadomości tego autora

Karol pisze:
> [...]
> zdjeciach jest widoczna reka *terapeuty* oraz potwierdzenie, ze w swoich
> *zajeciach terapeutycznych* z dziecmi uzywal m.innymi wibratorow.

Najlepiej byłoby aby każdy przeczytał sobie sam osobiście, pomyślał i
ocenił. Oceny będą zapewne różne.

18. Data: 2009-03-11 07:40:57

Od: adam_54 <a...@g...pl_spam> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> To jeszcze wspomnę historię Krzysztofa Wychowałka, znanego łódzkiego
> ekologa. Pamiętacie może te nagłówki w gazetach - znany łódzki ekolog
> pedofilem?

Jeszcze miał startować w wyborach w Łodzi. I pedofilem miał się zrobić w
tydzień lub dwa przed wyborami.

19. Data: 2009-03-11 08:24:01

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie , ( a nie interesowałam się sprawą wcześniej, wnioski opieram
tylko na tej dyskusji),
bardzo winni byli rodzice dzieci.
To oni wcześniej nie wiedzieli?
Nie rozmawiali z dziećmi? Nie mieli z nimi kontaktu?
Dopiero ze śmietnika się dowiedzieli?
Może sami byli winni, że dzieci musiały być leczone?
A może rodzice byli nie całkiem zdrowi i sami się powinni leczyć, zamiast
wysyłać dzieci?
Odszkodowanie kusiło?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

20. Data: 2009-03-11 15:59:59

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

adam_54 wrote:

> Jeszcze miał startować w wyborach w Łodzi. I pedofilem miał się zrobić w
> tydzień lub dwa przed wyborami.

O, coś mniej więcej takiego. Nie tyle startować, co miał w zasadzie
zagwarantowaną wygraną. Nie pamiętam, jakie tam obowiązywały procedury przy
tym wyborze, ale chyba nie chodziło o głosy tylko o jakieś formalności - to
chyba nie były wybory przez głosowanie. Jego konkurenta wybrano - z tego co
wiem - wbrew prawu, wykorzystując sytuację, ze "nikt zboczeńca nie będzie
bronił". Nie należy się temu dziwić, to było stanowisko które decydowało o
przepływie całej kasy unijnej dla regionu.

Ofiara forum borelioza - epilog
Problem dermatologiczny.
Wyrwany ząb
Czosnek a.... "grzybki"?
Zmarl profesor Zbigniew Religa [+][+][+][+][+]