Re: Śmierć bukszpanu

From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Śmierć bukszpanu
Date: Fri, 20 Aug 2021 17:03:31 +0200

W dniu 18.08.2021 o 15:26, rageofhonor pisze:
> Niby jak ta chemia ma działać zanim pojwi się szkodnik?
Fragment z ulotki:
insektycyd neonikotynoidowy jest środkiem owadobójczym o działaniu
kontaktowym i żołądkowym, przeznaczonym do zwalczania szkodników ssących
i gryzących. Na roślinie działa powierzchniowo, wgłębnie i systemicznie.
Kluczowe jest to "systemicznie", czyli mówiąc inaczej wnika w roślinę i
jak ją robal zje, to się zatruje.

> Chemia jest szkodliwa dla wszystkich organizmów. Łącznie z człowiekiem.
Ja bym się bardziej obawiał kukurydzy, zbóż, owoców i warzyw z upraw
przemysłowych.
Jacek