Re: Śmierć bukszpanu

From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Śmierć bukszpanu
Date: Mon, 23 Aug 2021 12:31:35 +0200

W dniu 22.08.2021 o 10:17, rageofhonor pisze:
> Tylko że neonikotynoidy są szkodliwe dla wszystkich organizmów
Całkiem możliwe, że tak jest.

> i zostały zakazane w Unii Europejskiej.
Kiedy zakazano? W 2019 roku kupiłem to normalnie w sklepie ogrodniczym.
Ponieważ był drogi, to kupiliśmy z kolegą na spółkę jedno opakowanie.
Niestety nie pamiętam nazwy tego środka, a w tym roku zużyłem resztę.
Ćmy ani śladu.

> Jak człowiek zje neonikotynoidy to też mu zaszkodzą.
Nie znam nikogo, kto by jadł bukszpan. Nie widziałem też na nim pszczół.
Koło mojego bukszpanu rośną tylko tuje, więc nie sądzę, aby jakiejś
pszczole mój oprysk zaszkodził.
Jacek