Re: Smiertelna ofiara dyngusa

Data: 2005-03-30 13:45:55
Temat: Re: Smiertelna ofiara dyngusa
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl>

> Sluchaj polska ciemnoto, nie wciskaj mi do ust slow ktorych nigdy nie
> powiedzialam, nie wmawiaj mi najprzerozniejszych rzeczy nie obrazaj mnie
> nie
> wytykaj mi slomy bo od niepamietnych czasow cala moja rodzina wywodzi sie
> Warszawy. Jesli masz kompleks wsi to sam/a sie z tym uporaj. Pisz na temat
> jesli juz sie do mnie odzywasz, zamiast snuc tu jakies chore brednie. Na
> tym
> koncze wszelka dyskusje z toba smieciu.

Daria, skończ swoje najazdy na Polskę. Jesteś już nudna. Ile można.
Mieszkasz w ameryce, Polska Ci się nie podoba to po jaką cholerę przychodzić
tu snuć swoje dyskusje?

To cytaty twoich przemyśleń:

"Coza zdziczenie w Polsce z tym laniem woda"
"durny Polak "
"polska ciemnoto"

Szczycisz się tym, że Twoja rodzina od niepamiętnych czasów wywodzi się z
Warszawy.
Jednym słowem chcesz czy nie wywodzisz się z Polski, jesteś pełnej krwi
Polką.

Obywatelstwo amerykańskie czy amerykański mąż tego nie zmienią.

Durny Polak, Polska Ciemnota, chcesz czy nie takie słowa się tyczą także
Ciebie. Naród to naród.

Pozdrawiam

Seco