Smog.

51. Data: 2009-11-18 11:37:52

Temat: Re: Smog.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Nov 2009 12:08:17 +0100, Ap3k napisał(a):

> W ktorym miejscu obrzucilem kogos epitetem?

Matkubosku, to Ty, Mirzanku?
;-PPP
--

Ikselka.

52. Data: 2009-11-18 11:42:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Nov 2009 07:05:45 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

> U mnie go nie było, a wstaję jako ranny ptaszek o 4,30.
> Zauważyłbym na pewno.

Myślę, że nie - taki smog powstaje z dymu węglowego i osadzających się na
nim cząsteczek mgły, a najbardziej w porze, kiedy ludzie rozpalają w
piecach w rejonie Śląska (mają tam łatwy dostep do taniego, podlego węgla),
czyli od popołudnia do nocy i wtedy zadyma jest na całego. Rano jakoś
mniej, bo wygasa w piecach.

> Pozdrawiam obserwacyjnie
> skryba

Widocznie powstawał wzdłuż dużych tras komunikacyjnych, gdzie także jest
najwięcej posesji - mijając kolejne miejscowości miałam wrażenie, że jade
przez zadymione mgielne pustkowia, bo nic nie było widać - smrodliwy dym z
niespalonego węgla i mgła, pomieszane ze sobą.
--

Ikselka.

53. Data: 2009-11-18 11:47:12

Od: Ap3k <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Nov 2009 12:37:52 +0100
XL <i...@g...pl> wrote:

> Matkubosku, to Ty, Mirzanku?
> ;-PPP

nie :-)

--
PRecz

54. Data: 2009-11-18 12:26:03

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Matkubosku, to Ty, Mirzanku?

Mnie można obrzucać.Nazywać jak tylko komuś do pały strzeli.Byle nie
Czarna Dupa,jak mawiano w przedszkolu.
Pozdrawiam.Mirzan

55. Data: 2009-11-18 18:31:59

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz pisze:

> to może netykietę poczytaj

Nie muszę, zareagowałam w swoim stylu, chamska odzywka bez owijania w
bawełnę (moja, niezgodna z netykietą ....i co mi zrobisz?) kontra
zawoalowana chamska odzywka(twoja tolerowana przez większość)
Jeśli jesteś zgrabna jak sarenka to się ciesz, nie wszyscy mają to
szczęście ... i poczytaj sobie o otyłości wtórnej wtedy pojmiesz, że
otyłość nie zawsze wynika z obżarstwa. Tak na marginesie, ludzie otyli
często jedzą bardzo mało i tyją i nie do końca jeszcze wiadomo co jak i
dlaczego.

56. Data: 2009-11-18 20:41:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Nov 2009 13:26:03 +0100, mirzan napisał(a):

> Mnie można obrzucać.Nazywać jak tylko komuś do pały strzeli.Byle nie
> Czarna Dupa,jak mawiano w przedszkolu.
> Pozdrawiam.Mirzan

Słucham?
--

Ikselka.

57. Data: 2009-11-20 06:47:17

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie można obrzucać.Nazywać jak tylko komuś do pały strzeli.Byle nie
> Czarna Dupa,jak mawiano w przedszkolu.

I w górnictwie.
:-))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

58. Data: 2009-11-21 19:03:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 07:47:17 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> I w górnictwie.
> :-))
>
> Pozdrawiam pogodnie