Ceny gruntów ornych (wielkopolskie)

1. Data: 2009-11-14 10:11:45

Temat: Ceny gruntów ornych (wielkopolskie)
Od: "Voltt" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Potrzebuje informacji jakie są aktualne ceny gruntów ornych w centralnej
wielkopolsce. Areał to około 4ha II i III klasy z przewagą II.
Bardzo proszę o podanie rzędu wielkości ceny jak trzeba za takowy grunt
zapłacić.
Pozdrawiam voltt

2. Data: 2009-11-14 10:19:26

Temat: Re: Ceny gruntów ornych (wielkopolskie)
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Voltt pisze:

> [...]
> wielkopolsce. Areał to około 4ha II i III klasy z przewagą II.
> Bardzo proszę o podanie rzędu wielkości ceny jak trzeba za takowy grunt

gugiel mugiel, 2,540 wyników w 0,08sek.
Pierwszy link:
http://gruntyrolne.rolnicy.com/ceny-ziemi-wielkopols
ka/
--
Basia

3. Data: 2009-11-14 10:24:34

Od: "Voltt" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gugiel mugiel, 2,540 wyników w 0,08sek.
> [...]

Dzięki za zainteresowanie :)
Oglądałem te tabelki ale rozbierzność w cenach jest ogromna GUS podaje na
przykład kwotę o około 70% wyższą.
Liczę na odpowiedz jakiegoś praktyka który kupował lub sprzedawał hektary,
ewentualnie miał taki przypadek wśród znajomych lub rodziny.
Jeszcze raz dziękuję Voltt

4. Data: 2009-11-14 10:33:14

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Voltt pisze:

> Dzięki za zainteresowanie :)
> Oglądałem te tabelki ale rozbierzność w cenach jest ogromna GUS podaje na
> przykład kwotę o około 70% wyższą.

Ok, zatem w okolicach Ostrowa Wlkp. za 1 ha (przy sprzedaży 10 ha) chcą
dzisiaj 25 tys zł (do negocjacji), pod Wronkami za 6, 51 ha III klasy
żądają 325 000 PLN - musisz szukać i pytać konkretnie, Wielkopolska jest
duża i ceny w niej różne.
--
B.

5. Data: 2009-11-14 10:43:07

Od: "Voltt" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzisiaj 25 tys zł (do negocjacji), pod Wronkami za 6, 51 ha III klasy
> żądają 325 000 PLN - musisz szukać i pytać konkretnie, Wielkopolska jest

A więc Basiu jest to bliska okolica Kalisza (7 km w lini prostej) 4,4 ha
przy drodze asfaltowej bez możliwości odrolnienia.
Jeszcze raz wielkie dzięks :) Voltt

6. Data: 2009-11-14 10:47:59

Od: "Voltt" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A więc Basiu jest to bliska okolica Kalisza (7 km w lini prostej) 4,4 ha
> przy drodze asfaltowej bez możliwości odrolnienia.
> Jeszcze raz wielkie dzięks :) Voltt

Basiu jeżeli znasz jakiś serwis z ogłoszeniami rolniczymi gdzie podane są
ceny to... będę bardzo wdzięczny.
Voltt

7. Data: 2009-11-14 10:58:49

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Voltt pisze:

> Basiu jeżeli znasz jakiś serwis z ogłoszeniami rolniczymi gdzie podane są
> ceny to... będę bardzo wdzięczny.

Interesowaliśmy się ziemią tu i tam, ale już jest, co miało być - musisz
poszukać.
http://otodom.pl/dzialka/?gclid=CO6Igt-pip4CFZaGzAod
VludDA
http://dom.gratka.pl/dzialki-grunty-kupie/lista/wiel
kopolskie.html#pusty
http://www.nieruchomosci-online.pl/szukaj.html?dzial
ka,wielkopolskie,,,kupno,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,&q=dzia%u0142ki%20wielkopolskie
--
B.

jaka skrzynia na różę pnącą
Popadało...
O oleandrach...
Przesadzenie róży
Czy zna ktoś tą firme? Chodzi o oczka wodne