Smog.

1. Data: 2009-11-15 22:23:39

Temat: Smog.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadąc dziś po południu na Śląsk i z powrotem wieczorem, na całej tej
trasie, w niemal całkowitym braku widoczności z powodu smogu - cuchnącej
zawiesiny dymu i mgły - stwierdziłam, że węgiel to jednak nie jest
bogactwo, jesli się go nie umie nalezycie wykorzystać trując niespalonymi
resztkami... A przeciez tak łatwo można zlikwidowac ten problem przez
dopłaty do pieców spalających bardziej efektywnie...
--

Ikselka.

2. Data: 2009-11-16 00:29:04

Temat: Re: Smog.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Nov 2009 23:23:39 +0100, XL napisał(a):

> [...]
> resztkami... A przeciez tak łatwo można zlikwidowac ten problem przez
> dopłaty do pieców spalających bardziej efektywnie...

A tymczasem fundusze unijne przeznaczone na instalacje proekologiczne idą
do kieszeni krewnych i znajomych Królika za nieudaczne projekty z załozenia
przeznaczone do kosza oraz na kursokonferencje i pseudoszkolenia...
--

Ikselka.

3. Data: 2009-11-16 11:31:40

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> załozenia
> przeznaczone do kosza oraz na kursokonferencje i pseudoszkolenia...

Nie generalizuj.
Trzeba było odwiedzić skrybę by się przekonać, że powietrze na Śląsku też
jest OK.

Pozdrawiam prostująco
skryba

4. Data: 2009-11-16 14:39:07

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A tymczasem fundusze unijne przeznaczone na instalacje proekologiczne idą
> do kieszeni krewnych i znajomych Królika za nieudaczne projekty z załozenia
> przeznaczone do kosza oraz na kursokonferencje i pseudoszkolenia...

Marnujesz się na tych grupach dyskusyjnych. Startuj w wyborach, znasz
się na wszystkim, uzdrowisz nasz kraj.

5. Data: 2009-11-16 18:32:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Nov 2009 12:31:40 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

> Nie generalizuj.
> Trzeba było odwiedzić skrybę by się przekonać, że powietrze na Śląsku też
> jest OK.

Chyba Cieszyńskim...
--

Ikselka.

6. Data: 2009-11-16 18:33:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Nov 2009 15:39:07 +0100, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Marnujesz się na tych grupach dyskusyjnych. Startuj w wyborach, znasz
> się na wszystkim, uzdrowisz nasz kraj.

Każdy ma swojego pchacza - a kto pcha Ciebie?
:-/
--

Ikselka.

7. Data: 2009-11-16 18:48:53

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Każdy ma swojego pchacza - a kto pcha Ciebie?
> :-/

Józek, Rysiek, Maciek i Robert.

8. Data: 2009-11-16 18:54:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Nov 2009 19:48:53 +0100, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Józek, Rysiek, Maciek i Robert.

No to masz więcej, startuj - dla mnie jedna Krysia to za mało...
--

Ikselka.

9. Data: 2009-11-16 18:55:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Nov 2009 19:54:55 +0100, XL napisał(a):

> No to masz więcej, startuj - dla mnie jedna Krysia to za mało...

Uuuupssss.... Kasia.
--

Ikselka.

10. Data: 2009-11-16 19:04:13

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk pisze:
[..]
> Marnujesz się na tych grupach dyskusyjnych. Startuj w wyborach, znasz
> się na wszystkim, uzdrowisz nasz kraj.

Jak to powiedział ostatnio Kuba Wojewódzki o jednej z uczestniczek w Mam
Talent:
"Dobrze wygląda(sz), jak PO w telewizji tylko niewiele z tego wynika."
Przemyśl Kasiu jeszcze raz swoją propozycję.
--
pozdr. Jerzy

Ceny gruntów ornych (wielkopolskie)
jaka skrzynia na różę pnącą