Smutek ogromny.....

1. Data: 2001-10-24 17:51:03

Temat: Smutek ogromny.....
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj , nocš w Lublinie było -5.
I tak mi jakoś byle jak się zrobiło...
To już nie będzie lata??????????????
To znaczy, że mamy już przeršbane??? Że zielonego już nie bedzie???
I tylko wspominkowe "bicie piany" przez kilka miesięcy nam zostało? :-(
Smutek ogromny mnie dopadł....
Najsmutniutniejszy (śmieszne słowo - nie?)
Janusz

2. Data: 2001-10-24 18:59:41

Temat: Re: Smutek ogromny.....
Od: "Mariola Stolarczyk" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten tytuł tak mnie chwycił za serce, że pozwoliłam sobie odpowiedzieć, że
jeszcze jest zielone, choć mało czasu zostało. Ogród zimowy też bywa
piękny-jeśli to może być pocieszenie. Świerki przyprószone śniegiem są
urocze.
Pozdrawiam
Mariola Stolarczyk
P.S.Też wolę lato.

3. Data: 2001-10-25 05:32:56

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@l...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Smutek ogromny mnie dopadł....
> Najsmutniutniejszy (śmieszne słowo - nie?)

Januszku, taki duzy chlopak a chlodem sie przejmuje. Zupelnie jak moja Uta -
tylko lato sie liczy! Zobaczysz jak sie bedziesz z wiosny cieszyl. Pomysl -
jak przyjemne moga byc jesienne i zimowe wieczory przy wlasnorecznie
zrobionym winie. Bedziesz sobie siedzial i obmyslal: gdzie tu jeszcze
posadzic winorosla? Zrobisz golabkow na lisciach winogronowych. Upieczesz
ciasto z wlasnych rodzynek a jak troszeczke zachorujesz, to zrobisz sobie
herbatki z winiaczkiem domowej roboty. Pedzisz? Prawda? No przyznaj sie! A
przeciesz winorosla to tez istnienie i odpoczac musi. A Ty jak ten
niezaspokojony kochanek - ciagle cos bys wyczynial. Daj Twoim kochankom
pospac a kochac zaczniesz sie wiosna, bo wtedy znowu czas na to.

Irek

4. Data: 2001-10-25 10:07:03

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>niezaspokojony kochanek - ciagle cos bys wyczynial.

No nie wiem, czy Twoj post nadaje sie na te grupe :-)))

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

5. Data: 2001-10-25 11:21:37

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@p...com> schrieb im Newsbeitrag

> No nie wiem, czy Twoj post nadaje sie na te grupe :-)))
>
> Pozdrawiam.
> Rafal Wolski

Chyba taki dzien mam, ze mi sie wszystko z ... kojarzy. Kolezanka z innej
listy zapytala sie o zurawiny a raczej co z tego mozna zrobic? A ja na to: a
do czego? Do miesa lekko poslodzona, czy do buleczki, zupelnie na slodko a
moze galaretke do lozka, bo ja znam takich co z nugat do gry wstepnej
uzywali. Odpowiedzi jeszcze nie bylo ale my sie znamy jak lyse konie i
dlatego sobie bezkarnie pozwalam. Myslisz, Rafale, ze powinienem sie nieco
pohamowac?

Irek Z(bereznik)

6. Data: 2001-10-25 11:52:57

Temat: Na poczatku Smutek ogromny a teraz same zarty
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mnie to nie przeszkodzilo w zadne sposob, swoj list wyslalem jako zart.
Rzadko zdazaja sie takie frywolne wypowiedzi w dziedzinie ogrodow ;-)

7. Data: 2001-10-25 13:52:48

Temat: Re: Na poczatku Smutek ogromny a teraz same zarty
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie to nie przeszkodzilo w zadne sposob, swoj list wyslalem jako zart.
> Rzadko zdazaja sie takie frywolne wypowiedzi w dziedzinie ogrodow ;-)

> [...]
Wiesz, Rafale, naszla teraz taka refleksja, ze sie tak wyraze: my tu sobie
za przeproszeniem jaja z pogrzebu robimy a moze Janusz naprawde w depresje
popadl? Moze Janusz niczym Wieslaw Michnikowski w "Addio pomidory" wylewa
swe zale, tyle ze nie za pomidorami a za lisciem zielonym? A moze z Januszem
jest jak u Czechowa: "pogode mamy dzis taka, ze nic, tylko sobie w leb
strzelic". (w oryginale brzmi to lepiej ale rosyjski nie jest juz jezykiem
obowiazkowym) Powinnismy wszyscy napisac do Janusza i prosic, zeby odlozyl
pistolet, sekator lub co tam ma w reku i zapewnic, ze zycie jest piekne -
nawet kiedy ciagle pada a wieczorem sa przymrozki.

Irek Z(adumany)

8. Data: 2001-10-26 14:57:28

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki napisał(a):

> [...]
> jak u Czechowa: "pogode mamy dzis taka, ze nic, tylko sobie w leb
> strzelic". (w oryginale brzmi to lepiej ale rosyjski nie jest juz jezykiem

Znam oryginał... i to jest chyba to....!

> Powinnismy wszyscy napisac do Janusza i prosic, zeby odlozyl
> pistolet, sekator lub co tam ma w reku i zapewnic, ze zycie jest piekne -
> nawet kiedy ciagle pada a wieczorem sa przymrozki.

..... myślisz??? Nie sšdzę. Było pięknie latem. A nawet dotychczasowš
jesieniš...
A teraz????....
Byle do wiosny....
Pozdrawiam
Janusz

9. Data: 2001-10-29 08:14:53

Od: "Joanna Zbikowska" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niezaspokojony kochanek - ciagle cos bys wyczynial. Daj Twoim kochankom
> pospac a kochac zaczniesz sie wiosna, bo wtedy znowu czas na to.

Witam serdecznie
To mój pierwszy post przeczytany z tej grupy :))
Bardzo mi sie podoba. Bije z niego radoscia i humorem :))
Mam nadzieje, ze subskrybcja tejze grupy przyda nam sie niezmiernie bo w
przyszlym roku czeka nas zagospodarowanie 1400 m2 piachu :))
Wizje mam wspaniale, zobaczymy efekty.
Pozdrawiam grupowiczów
Joanna i Jarek ze Szczecina

10. Data: 2001-10-29 09:20:13

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Zbikowska" <a...@a...com.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> Mam nadzieje, ze subskrybcja tejze grupy przyda nam sie niezmiernie bo w
> przyszlym roku czeka nas zagospodarowanie 1400 m2 piachu :))

Witajcie! No, prosze, wreszcie mnie ktos docenil! Niestety, radosc i humor,
to jedyne co bije z moich listow. Na moje rady w zwiazku z zagospodarowaniem
piachu raczej nie liczcie - ja tu za grupowego blazna robie a kiedy nie
figluje sam pytam. Czasem jakis nabzdyczony ogrodnik -czka zlituje sie z
wysokosci drzewa mamuciego spojrzy laskawie i odpowie.

Irek

Datura
karpie koi
Strona Ogrodniczki bedzie, obiecuje!:-)