zima dla kaktusow

1. Data: 2001-10-23 20:28:34

Temat: zima dla kaktusow
Od: "Haralt" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

poniewaz nadciaga czas usypiania kaktusow, mam pytanie: co zrobic z
wilczomleczami? czy potraktowac je podobnie jak kaktusy (chlodne miejsce,
mniej swiatla) czy traktowac inaczej?
pozdrawiam - Haralt

2. Data: 2001-10-23 21:14:15

Temat: Re: zima dla kaktusow
Od: "Edek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Haralt" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
> poniewaz nadciaga czas usypiania kaktusow, mam pytanie: co zrobic z
> wilczomleczami? czy potraktowac je podobnie jak kaktusy (chlodne miejsce,
> mniej swiatla) czy traktowac inaczej?
> pozdrawiam - Haralt

Potraktowac identycznie.

Od razu odpowiadam na pytania
"Dlaczego ? Przeciez ze tam gdzie normalnie zyja
jest znacznie cieplej w zimie!"

A dlatego, ze tam gdzie normalnie zyja w zimie jest znacznie wiecej swiatla.
Roslina w ciepelku i bez swiatla zaczyna sie "wyciagac"
(rosna dlugie jasnozielone pedy), a to dla niej niezdrowe.

Dlatego trzymamy w chlodku (ale nie na mrozie :-)
zeby wstrzymac jej wegetacje.

Edek

3. Data: 2001-10-24 19:59:47

Od: "Haralt" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

krotko, jasno i ciekawie. dzieki serdeczne.
pozdrawiam - Haralt

4. Data: 2001-10-25 10:37:16

Od: sunnie <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Haralt wrote:

> krotko, jasno i ciekawie. dzieki serdeczne.
> pozdrawiam - Haralt

Moje wilczomlecze staja okragly rok w tym samym miejscu na parapecie
wschodniego okna i rosna wspaniale. Fakt ze okno jest uhylone i
'wietrza' sie czesto :)

Anka

Kto sie na zna komputerowym projektowaniu ogrodow ?
Zolknace zielistki
Przedziory mnie zjadaja
Kwiatek do "ciemni"
Iglaki - juz ocieplac?