Sniezka zdobyta!

31. Data: 2006-07-27 09:33:00

Temat: Re: Sniezka zdobyta!
Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <n...@s...w.google.pl> napisał w wiadomości
news:optdcb5ss8a29n3g@news.szukaj.w.google.pl...

> Żaden wstyd. Ja mam ponamierzanych mnóstwo takich miejsc w Warszawie!
Kiedy mi przechodzi ochota, jak ludzie się na mnie z okien patrzą, co innego gdybym
był exhibicjonistą ;-)
Gdy tylko jestem we Wrocławiu, też takie miejsca sobie
w głowie koduję.
--
Pozdrawiam Piotr

www.handbike.za.pl

32. Data: 2006-07-27 09:48:50

Temat: trójkołowiec
Od: Krzysztof Piotrowski <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):

> Oglądałem te rowerki, powiem tak, wyglądają nieciekawie a cena - hmmm -
> najtańszy 1200 zł :-(.
>
> Z pozdrowieniami
>
> Jacek Kruszniewski

Ja też już czas jakiś jeżdżę na takim 'poziomcu' . Mówię Ci Jacku to
jest super. Jako ze szczęśliwym trafem jestem w miarę silny(a tylko
równowaga 'poszła') średnio w roku 'robię' kilka tys km.

http://www.krzych.kk.kalisz.pl/
--

***********
Ukłony

33. Data: 2006-07-27 09:56:45

Od: Adam Pietrasiewicz <n...@s...w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Jul 2006 11:33:00 +0200, Piotr Grela (interpio)
<i...@d...pl> napisał:

> Kiedy mi przechodzi ochota, jak ludzie się na mnie z okien patrzą, co
> innego gdybym był exhibicjonistą ;-)
> Gdy tylko jestem we Wrocławiu, też takie miejsca sobie
> w głowie koduję.

Jak się gapią, to pewnie, ale zawsze są różne miejsca, gdzie się nie
gapią...

Adam Pietrasiewicz
Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś do listów ci zagląda?
http://www.paranoik.w.pl

34. Data: 2006-07-27 21:02:40

Temat: Re: trójkołowiec
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-27 11:48, użytkowniczka/użytkownik Krzysztof Piotrowski
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):

> Ja też już czas jakiś jeżdżę na takim 'poziomcu' . Mówię Ci Jacku to
> jest super. Jako ze szczęśliwym trafem jestem w miarę silny(a tylko
> równowaga 'poszła') średnio w roku 'robię' kilka tys km.

A jak przechowywanie takiego kolosa ?
bo u mnie w m2 i piwnicze raczej taki pojazd się nie da przechować.
Przyznam się że w dzieciństwie miałem Szarika z bocznymi kółkami i się
jeździło, na zakrętach była kilka razy wywrotka :-)

Teraz po prostu myślę o sprawniejszym poruszaniu się na większe
odległości, bo o kuli idzie mi to - ale wolno ;-)
I myślę czy poziomy z niskim punktem ciężkości czy taki bocian, który na
zakrętach może zrobić fik.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

35. Data: 2006-07-28 01:25:56

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" > > Jacek Kruszniewski napisał(a):
> A jak przechowywanie takiego kolosa ?
W większości rowerów trójkołowych można szybko
odpiąć tylnie koła i znieść do piwnicy rower a potem koła..
Mam dwa handbiki, jeden starszy aluminiowy, jego trzymam na dworze, uwiązanego na
łańcuch, zapięcie motocyklowe i U-LOCKa on służy mi aby dojechać 3 km. do mojego
garażu.
A w garażu już mam słuszny sprzęt od MAGNUSA, na który się przesiadam, gdy jadę
gdzieś dalej np. do Wrocławia..
Najlepiej byłoby Ci kupić lub wynając jakiś garaż.
W garażu oprócz roweru można wstawić samochód albo jakąś kanapeczkę i już jest
miejsce na orgietkę, nie trzeba
się szwendać po parkach, gdzie mrówki, osy i inne paskudztwa czyhają na to aby ugryź
człowieka.
--
Pozdrawiam Piotr

www.handbike.za.pl

36. Data: 2006-07-28 07:23:22

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-28 03:25, użytkowniczka/użytkownik Piotr Grela (interpio)
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):

> W większości rowerów trójkołowych można szybko
> odpiąć tylnie koła i znieść do piwnicy rower a potem koła..

I to chyba by było jakieś rozwiązanie

> [...]
garażu.
> A w garażu już mam słuszny sprzęt od MAGNUSA, na który się przesiadam, gdy jadę

no no

> Najlepiej byłoby Ci kupić lub wynając jakiś garaż.

zbyt skąpy jestem, ale jest to jakiś pomysł

> [...]
miejsce na orgietkę, nie trzeba
> się szwendać po parkach, gdzie mrówki, osy i inne paskudztwa czyhają na to aby

wiesz orgietka, hmmm :-) ROTFL

PS.
Qrczee już nie mam co myśleć o garażu, moja kobieta czyta grupę tak że
już po pomyśle :-/ :-D

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

37. Data: 2006-07-28 07:42:23

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> napisał w wiadomości
> ostatnio na targach rehabilitacyjnych w Lodzi Panthera miała 'piąte
> koło' do swoich wózków za około 11 tys.

Za tak wysokie ceny powinni wieszać lub łamać kołem, za żerowanie na
niepełnosprawnych, to się w piekle będą smażyć na sporym ogniu. Wydawało mi się,
że ceny handbików MAGNUSA są wysokie ale gdyby tak liczyć, handbike od Jarka
Baranowskiego ma 3 koła
razy 11 tys. i za ramę kevlarowo-kabronową "dubeltowo", spokojnie cene przekroczyłaby
50.000 zł.
Nijak te ceny mają się do wysokości rent i wynagrodzeń, nawet tych średnich.
--
Pozdrawiam Piotr

www.handbike.za.pl

38. Data: 2006-07-28 07:49:39

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w >
> PS.
> Qrczee już nie mam co myśleć o garażu, moja kobieta czyta grupę tak że
> już po pomyśle :-/ :-D
Ale garaż może służyć do innych, prozaicznych celów tj. wiercenie, piłowanie,
szlifowanie, kucie i etc.
Zawsze mam ochotę na takie prace późnym popołudniem i nocą a w mieszkaniu
spółdzielczym raz, że nie wypada sąsiadom hałasować, po drugie póknę młoteczkiem dwa
razy i mojej sąsiadce kasetony lub kafelki odpaną :-)
--
Pozdrawiam Piotr

www.handbike.za.pl

39. Data: 2006-07-28 08:16:13

Od: Krzysztof Piotrowski <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

40. Data: 2006-07-28 08:45:41

Od: Krzysztof Piotrowski <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):

> A jak przechowywanie takiego kolosa ?

Ja mieszkam w małej miejscowości w jednorodzinnym domu i garaż mam
nieopodal. Ja jestem raczej wysoki i mam bardzo duże zaburzenia
równowagi a poza tym lubie jeździć po 'wertepach' leśnych - dlatego
rower muszę mieć silny i aby nie był tak bardzo szeroki (obniżenie
punktu ciężkości). Dlatego 'poziomy'. Ale skoro Ty chodzisz o kulach to
wnioskuję, że nie masz kłopotów z równowagą - to pewnie 'wystarczyłby'
produkt pana Misiarza - pamiętam, że szerokość nie przekraczała 80cm.
(przechodził przez standardowe drzwi ) - mógłbyś zabierać go do domu.

--

Ukłony

Sanatorium
Usher
[sprzedam] łóżko rehabilitacyjne
czy Era ma rację?
Wysokosc dofinansowania oprzyrządowania do samochodu