Sny

1. Data: 2005-09-04 22:25:58

Temat: Sny
Od: "Adam" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie:
- czy człowiekowi codziennie się coś śni ? , jeśli tak to ile minut ?

Dziękuje

2. Data: 2005-09-05 08:02:43

Temat: Re: Sny
Od: Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> Mam pytanie:
> - czy człowiekowi codziennie się coś śni ? , jeśli tak to ile minut ?

Zależy co rozumiesz przez sen, ale generalnie uważa się, że tak.
Przyjmuje się, że sny zachodzą w fazie REM, która trwa od 5 do 20 minut
i występuje co 90 minut.

--
Adam Dziendziel
(odpowiadając na priva usun gwiazdki z adresu)

3. Data: 2005-09-05 21:20:27

Od: Wild Rose <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Dziendziel wrote:

> Zależy co rozumiesz przez sen, ale generalnie uważa się, że tak.
> Przyjmuje się, że sny zachodzą w fazie REM, która trwa od 5 do 20 minut
> i występuje co 90 minut.

Naprawdę tylko tyle, mnie się wydaje, że znacznie więcej.

Ja mam przerażające sny i budzę się w nocy bardzo często.

Kiedy śpię z kimś w jedyn pokoju, to wszyscy narzekają, że całą noc się
wydzieram. :(

Bóle głowy
krwawienie pomenopauzalne
Karmienie piersią przy temperaturze 40C