Socjobiologia - jest tu kto?

161. Data: 2015-04-16 11:08:59

Temat: Re: Socjobiologia - jest tu kto?
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 2015-04-15 o 16:36, Rewolucja pisze:

> Jak to jako urodzona dewotka jak nic robisz tak samo, mizdrzysz się i udajesz że
facet wcale ciebie nie isteresuje, to typowe u dewotek.

serio sadzisz, ze to dla ciebie maluje paznokcie? :)
--
gazebo

Oczywiście:)

162. Data: 2015-04-16 11:21:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2015 07:18:57 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

net...

ony-i-eseje/1427-co-przewidzial-lem

> Którąś przeczytałaś?

Lema przeczytałam niemal WSZYSTKO, dziubdziusiu.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

163. Data: 2015-04-16 11:24:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 2015-04-15 o 00:36, Rewolucja pisze:
> No popatrz na ludzi nauki, na kudłatego przykładowo, przecież oni głęboko wierzyli
że uda im się rozbić ten cholerny atom, bez głębokiej wiary, wręcz fanatycznej
fryzury i zachowania , uporu, sukces projektu to raczej byłoby mało możliwy.
> Przecież jak wsiadasz do taksówki to nie masz dowodu na to że bezpiecznie
dojedziesz, ty wierzysz że dotrzesz do celu, a nie pod ciężarówkę. W każdej czynności
życia którą chcemy osiągnąć mamy wiarę jako siłę napędową. Teraz przesuń wiarę w
sukces Kudłatego, w wiarę religijną i masz gorliwego wierzącego, który nabija kasę
sekcie, która potrafiła przekierować wiarę z atomu na wiarę w smrodzie na chmurce
realizującego nieśmiertelność. Akurat z kudłatym byłoby to cuś trudne, ale ilu ludzi
czegoś nie realizuje i przeskakuje na coś innego , gdy ktoś im to podsunie. Tak więc
wiara jest cechą genetyczną, pewnym napędem do osiągnięcia celu.

przikro mi ale w dalszym ciagu nie widze tu uzasadnienia dla genetyki, a
tak w ogole to imo mieszasz znaczenia slowa wiara w jednym kontekscie,
co, korzystam z chwilowego oswiecenia, zwie sie bledem ekwiwokacji

--

Nic nie mieszam wiara i bozia nie są tożsame, można wierzyć że kierowca autobusu nie
jest pijany, tym samym pęka prawo tożsamości że A równa się A że jeśli jest wiara to

164. Data: 2015-04-16 11:30:35

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> [...]

net...

tony-i-eseje/1427-co-przewidzial-lem

>Lema przeczytałam niemal WSZYSTKO, dziubdziusiu.

Gdyby tak było zauważyłabyś, że: solaris nijak się ma do google, 137 sekund
do maszyny wirtualnej, wymyślenie Internetu też gruba przesada, właściwie to
każdy punkt jest pod znakiem zapytania - większym lub mniejszym. No ale jak
się pisze na siłę i za czytelników ma cielaków, to nie zaszkodzi.

165. Data: 2015-04-16 11:33:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Ja wiem że jesteś zmanipulowany przez sektę watykańską i nie odróżniasz obłudy od
kokieterii, ale jak ktoś się mizdrzy do mężczyzny, a udaje że ona się tym mężczyzną
nie interesuje to jest to obłuda a nie kokieteria.

166. Data: 2015-04-16 11:37:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2015 11:30:35 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
net...

etony-i-eseje/1427-co-przewidzial-lem

> Gdyby tak było zauważyłabyś, że: solaris nijak się ma do google,

"Solaris", dupku, ma się do rzeczywistości wirtualnej. Nie ma to, jak
nieczytaty dupek jarzy wg kolejności.

> 137 sekund
> do maszyny wirtualnej,

OMG, ty dupku, ty się na KOLEJNOŚCI wymieniania oparłeś. No tak...

> wymyślenie Internetu też gruba przesada, właściwie to
> każdy punkt jest pod znakiem zapytania - większym lub mniejszym. No ale jak
> się pisze na siłę i za czytelników ma cielaków, to nie zaszkodzi.

Pleciesz.

167. Data: 2015-04-16 11:38:19

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-16 o 11:24, glob pisze:
> Nic nie mieszam wiara i bozia nie są tożsame, można wierzyć że kierowca autobusu
nie jest pijany, tym samym pęka prawo tożsamości że A równa się A że jeśli jest wiara
to jest Bozia.

no coz, moje zaufanie do PWN jeszcze nie uleglo degradacji stad pozwole
sobie nie zgadzac sie z toba

--
gazebo

168. Data: 2015-04-16 11:51:41

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Thu, 16 Apr 2015 11:30:35 +0200, Ghost napisał(a):

>"Solaris", dupku, ma się do rzeczywistości wirtualnej. Nie ma to, jak
>nieczytaty dupek jarzy wg kolejności.

Solaris nie ma nic wspólnego z rzeczywistością wirtualną :-)

Heheh. Nie czytałaś, to nie gadaj.

169. Data: 2015-04-16 12:21:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Solaris nie ma nic wspólnego z rzeczywistością wirtualną :-)

> Heheh. Nie czytałaś, to nie gadaj.

Mimo splonkowania- i tak mnie czytasz. Pozwól, że odpowiem: po przeczytaniu
"Solaris" odebrałem to jako książkę o tym, co to będzie, jak spotkamy obcą
inteligencję (wiele książek było o tym), lecz ona będzie tak różna, tak
odmienna, wręcz "odizolowana" od naszej, że po prostu możemy się nawet nie
spostrzec. Zapamiętałem- bo należałem do klubu dyskusyjnego miłośników sf
(fantazy wtedy nie było). Inteligencja ta potrafiła dokładnie dopasowywać
się do moralności np Iona Tichego, i tworzyć mu- jakbyśmy dziś powiedzieli-
wirtualne światy. W dosyć podobnym stylu był nakręcony dobry, sowiecki film
na podstawie tej powieści. I o ile w amerykańskiej produkcji trudno mi było
znaleźć podobieństwa do dzieła Lema- o tyle właśnie tam ta rzeczywistość
wirtualna jest bardziej uwypuklona No bo czym jest zeskanowana aktorka? A
raczej- czym jej skan?

--

Chiron

170. Data: 2015-04-16 13:02:53

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2015 10:09:33 -0700 (PDT), z...@g...com
napisał(a):

> Chiron, chodzi ci o życie społeczne wrotków.

Nie nie, chodzi o kobiety na wrotkach. Czy dodaje im to więcej uroku niż
tandetnie wykonany makijaż.

M.

Karkołomnie niemoralne
Do Centrum Pomocy Społecznej Warszawa-Śródmieście
Oferta do PCPR-ów.
List do "Niebieskiej Linii"
Jak co wtorek? KRZYSZTOF STANOWSKI